”Stanna Världen En Stund” - nu GES extraföreställningar till kommande krogshowen.

För bara några veckor sedan blev det officiellt att en av Sveriges största supergrupper GES sätter upp sin allra första gemensamma krogshow i vår. Redan efter några timmar efter biljettsläppet var flera föreställningar slutsålda och nu adderas sex nya datum.
GES - Stanna världen en stund

"Vi är fantastiskt glada för att våra pophjältar i GES tog beslutet att ta klivet upp på scen igen och för första gången bjuda på en gemensam krogshow", säger producenten Patrik Krall.

Premiären går av stapeln 3 april på The Theatre i Göteborg, de kommer att ta med gästerna på en intim, men storslagen resa, fylld av både GES fantastiska låtskatt och självklart de största hitsen från deras egna solokarriärer.

Det som började som en kul session har sedan första episka singeln ”När vi gräver guld i USA” etablerat sig i svenska folksjälen och idag räknas GES som en av våra stora supergrupper. Det blev två GES-skivor med över en miljon sålda exemplar. Räknar vi sedan in Glenmark, Orup och Strömstedts soloskivor kommer vi upp i miljontals sålda cd, singlar och vinyler och över 130 miljoner streams. Genom åren har de levererat oräkneliga hits som till exempel ”Hon har blommor i sitt hår”, "Då står pojkarna på rad”, ”Om”, ”Hon är min” och redan nämnda ”När vi gräver guld i USA.

Glenmark, Eriksson och Strömstedt är tillbaka!

Biljetter till de sex nya datumen släpps 10 oktober kl.10:00 via GES.se samt Showtic.se

Fredag 3 april kl 21.00 PREMIÄR - Slutsålt!
Lördag 4 april kl 21.00 - Slutsålt!
Söndag 5 april kl 15.00 - NYTT
Torsdag 9 april kl 20.00
Fredag 10 april kl 21.00
Lördag 11 april kl 21.00 - Fåtal!
Söndag 12 april kl 15.00 - Fåtal!
Torsdag 16 april kl 20.00
Fredag 17 april kl 21.00 - Slutsålt!
Lördag 18 april kl 14.00 - Fåtal!
Lördag 18 april kl 21.00 - Slutsålt!
Söndag 19 april kl 15.00 - NYTT
Onsdag 22 april kl 20.00 - NYTT
Torsdag 23 april kl 20.00
Fredag 24 april kl 21.00 - Slutsålt!
Lördag 25 april kl 21.00 - Slutsålt!
Söndag 26 april kl 15.00 - NYTT
Torsdag 30 april kl 20.00
Fredag 1 maj kl 21.00 - Fåtal!
Lördag 2 maj kl 15.00 - NYTT
Lördag 2 maj kl 21.00 - Slutsålt!
Söndag 3 maj kl 15.00 - NYTT

Showen presenteras av 2Entertain och Krall Entertainment.

GES - Stanna världen en stund
GES - Stanna världen en stund. Foto: Morgan Norman