Stefan Löfven besöker Örebro och Köping

Imorgon, onsdag 22 augusti, besöker Stefan Löfven Örebro och Köping. Han förtidsröstar tillsammans med partisekreterare Lena Rådström Baastad och presenterar en nyhet tillsammans med gymnasieminister Anna Ekström i Örebro. På eftermiddagen deltar Stefan Löfven i lokala kampanjaktiviteter i Köping.

Program

10.30 Anländer till Olof Palmes torg i Örebro och promenerar till Vågen Gallerian, där Stefan Löfven och Lena Rådström Baastad förtidsröstar

11.40 Verksamhetsbesök på den kommunala teknik- och entreprenörsskolan Komtek

12.10 Pressträff och presentation av nyhet

14.30 Kampanjbussen avgår mot Köping

15.15 Kampanjaktivitet vid valstugan på Hökartorget i Köping

17.30 Dörrknackningskampanj i Köping

Journalister erbjuds att åka med i kampanjbussen under dagen. Anmälan krävs till Erik Nises.

Erik Nises, pressekreterare hos Stefan Löfven, 072-542 03 74

Elin Tibell, pressekreterare hos Lena Rådström Baastad, 072-736 58 37

Malin Appelgren, pressekreterare hos Anna Ekström, 072-208 96 16

Stefan Löfvens program valdagen 9 september8.9.2018 09:00Pressmeddelande