Stefan Löfven besöker Östergötland

På fredag den 31 augusti är Stefan Löfven på valturné i Mjölby och Norrköping.

Program:

08.25 Frukostmöte med personalen på Toyota BT. (Svarvargatan 8, Mjölby)

09.15 Invigning av Mötesplats Tunet, en mötesplats för äldre. (Högliden 9G, Mjölby)

11.00 Besöker Vilbergens marknad och håller pressträff. (Vilbergen centrum, Norrköping)

Statsministern och biträdande justitieminister Heléne Fritzon besöker Vilbergens marknad. Cirka 11.30 håller båda en pressträff tillsammans med Hyresgästsföreningens ordförande Marie Linder.

Journalister är välkomna att följa med i kampanjbussen från morgonen fram till Vilbergens marknad. Bussen avgår från Mjölby stadshotell kl. 08.20. Föranmälan till jonatan.holst@regeringskansliet.se

Presslegitimation krävs.

Jonatan Holst, hos Stefan Löfven, 072-227 85 35

Joanna Abrahamsson, hos Heléne Fritzon, 072-543 84 89