Stefan Löfven och Lena Rådström Baastad presenterar förslag till nya politiska riktlinjer

Socialdemokraternas kongress 2017 har temat ”Trygghet i en ny tid”. I handlingarna till kongressen lägger partistyrelsen fram förslag på nya politiska riktlinjer för fler jobb, minskade klyftor och stärkt sammanhållning. Så skapar vi trygghet i en ny tid.

Riktlinjerna presenteras av Stefan Löfven, partiordförande och Lena Rådström Baastad, partisekreterare.

Datum och tid: fredag 24 februari kl 08:30

Plats: Sveavägen 68, Folkhemmet

Kongresshandlingarna finns tillgängliga fr.o.m. kl 08:00 den 24 februari via länken http://www.socialdemokraterna.se/kongresshandlingar

Presskonferensen kan också följas live via https://www.facebook.com/socialdemokraterna