Stefan Löfven sommartalar i Björneborg

Söndagen den 18 augusti håller Stefan Löfven sitt årliga sommartal. Denna gång talar partiordföranden i Björneborgs Folkpark i Kristinehamns kommun i Värmland.

Innan talet bjuder Socialdemokraterna in till familjefest med korv, fika och musikunderhållning i den anrika folkparken.

–      Jag ser mycket fram emot att komma till Värmland och Björneborg för mitt sommartal. Särskilt ser jag fram emot att prata med människor om hur vi tillsammans bygger ett starkare samhälle, där alla kan känna framtidstro, säger partiordförande Stefan Löfven.

Tid: Söndag 18 augusti 2019 (klockslag meddelas vid ett senare tillfälle)

Plats: Björneborgs Folkpark, Degerforsvägen 6, Kristinehamn

I anslutning till sommartalet kommer Stefan Löfven att hålla en pressträff. Tid och plats för denna meddelas senare.

Pressjour för Socialdemokraterna PS kansli
Telefon: +46 (0)8-700 26 83
Mejl: press@socialdemokraterna.se

Socialdemokraterna i Almedalen 201928.6.2019 09:37:18 CESTPressmeddelande