Stockholmspremiär av Jill Johnsons show ”That’s Life” ikväll!

Ikväll har Jill Johnson Stockholmspremiär av sin show ”That’s Life” på China Teatern med ytterligare tio speltillfällen fram till och med den 6 maj.

2Entertain - part of Moment Group

”Äntligen får jag sjunga i helgen – och som jag ser fram emot det! Den tuffa virusinfektionen är ur kroppen och både min logoped och röstläkare har gett sitt OK. Jag vill verkligen tacka min publik för visad förståelse och tålamod längs vägen. Nu kör vi!” hälsar Jill Johnson.

Spelplanen på China Teatern:

20/4 – 19:30
21/4 – 19:30
22/4 – 16:00 – extrainsatt datum
26/4 – 19:30
27/4 – 19:30
28/4 – 19:30
29/4 – 16:00 – extrainsatt datum
3/5 – 19:30 – extrainsatt datum
4/5 – 19:30
5/5 – 19:30
6/5 – 16:00 – extrainsatt datum

That´s Life presenteras av Vicky Nöjesproduktion 2Entertain och Krall Entertainment.

2Entertain producerar musikal, teater, show och konsert. Vi skapar specialbeställd underhållning, förmedlar artister till företagskunder och driver fem teaterarenor. 2Entertain driver också biljettbokningssajten showtic.se – se mer på 2Entertain och Showtic.

Moment Group är en av de ledande aktörerna inom upplevelseindustrin i Norden. Inom koncernen skapas upplevelser för fler än 2 miljoner gäster varje år. Verksamheterna inom Moment Group bedrivs i tre affärsområden med kontor i Göteborg, Stockholm, Köpenhamn, Hamburg, Oslo, Falkenberg och Växjö. Moment Group är noterat på Nasdaq Stockholm, Main Market.

Inom Moment Group återfinns följande bolag och varumärken: 2Entertain, Ballbreaker, China Teatern, Cirkusbygningen, Golden Hits, Hamburger Börs, Hansen, Intiman, KPH Matbar, Kungsportshuset, Lisebergsteatern, Minnesota Communication, Oscarsteatern, Showtic.se, STAR Bowling, Tickster, The Concept, Vallarnas friluftsteater, Wallmans, Wallmans Group

Delårsrapport 1 jan - 30 sep 2018: Notering på Nasdaq Stockholm genomförd och efter en period av hög tillväxt följer nu en konsolideringsfas26.10.2018 10:34Pressmeddelande

Inledningsvis, innan redogörelsen för tredje kvartalet, är vi stolta över att Moment Groups aktie sedan den 18 oktober handlas på Nasdaq Stockholm, Main Market. Det är en kvalitetsstämpel att koncernen numera återfinns på huvudlistan då en notering där föregås av en omfattande granskningsprocess. Dessutom ökar det möjligheterna för Moment Group att agera i marknaden och driva det fortsatta arbetet för att vara den ledande aktören som formar upplevelseindustrin – ”Shaping the experience industry”.