Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 2016

Ingvar gjorde ett strålande program tillsammans med alla gäster och skänkte glädje till många vinnare.

BingoLottos Uppesittarkväll i TV4 den 23 december gav mer än 40 miljoner kronor till svenskt föreningsliv.

BingoLottos Uppesittarkväll är en tradition som växer sig starkare för varje år. Med en försäljning på 3 miljoner sålda lotter genererades 40 miljoner kronor till svenskt föreningsliv.

- Vi får gå tillbaka till tidigt 2000-tal för att hitta siffror i närheten av dessa säger Henrik Lindroth, marknadschef, Folkspel

För mer frågor vänligen kontakta
Henrik Lindroth, marknadschef Folkspel 031-345 90 14, 0730-91 44 22 henrik.lindroth@folkspel.se.