Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 2016

Ingvar gjorde ett strålande program tillsammans med alla gäster och skänkte glädje till många vinnare.

BingoLottos Uppesittarkväll i TV4 den 23 december gav mer än 40 miljoner kronor till svenskt föreningsliv.

BingoLottos Uppesittarkväll är en tradition som växer sig starkare för varje år. Med en försäljning på 3 miljoner sålda lotter genererades 40 miljoner kronor till svenskt föreningsliv.

- Vi får gå tillbaka till tidigt 2000-tal för att hitta siffror i närheten av dessa säger Henrik Lindroth, marknadschef, Folkspel

För mer frågor vänligen kontakta
Henrik Lindroth, marknadschef Folkspel 031-345 90 14, 0730-91 44 22 henrik.lindroth@folkspel.se.

BingoLottos Nyårsbingo!28.12.2017 07:00Pressmeddelande

Välkommen på nyårsfest! Lotta Engberg håller dig sällskap under nyårsafton med bingo, spännande artister och vinster för totalt 31 miljoner. Miljonhjulet snurrar hela kvällen och vi gästas av Tomas Pettersson, Agneta Sjödin, Elisabeth Andreassen, Johan Östling m.fl. Uppträder gör Lasse Stefanz, Boris René, Peter, Bruno & Matilda, Jemima Hicintuka och Gunhild Carling. Dessutom kommer de svenska succétvillingarna SkillTwins.

Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 23 december 201723.12.2017 23:52Pressmeddelande

Ny rekordförsäljning även i år. BingoLottos Uppesittarkväll gav mer än 42 miljoner kronor till svenskt föreningsliv! Lotta gjorde ett strålande program tillsammans med alla gäster och skänkte glädje till många vinnare. Fler än ofattbara 500 000 vinster har delats ut under kvällen, det är fler än 2000 vinster per minut under programmet. BingoLottos Uppesittarkväll är en tradition som växer sig starkare för varje år och i vartannat hushåll i Sverige har det i kväll spelats på bingolotter.