Susanna Roback blir ny vd för Norrevo Fastigheter AB

Susanna Roback blir ny vd för Norrevo Fastigheter AB. Foto: Crelle.

– Vi glada över att vi rekryterat Susanna till att leda det fortsatta arbetet med utveckla Norrevo. Susanna har en betydande erfarenhet av att utveckla och förvalta offentliga fastigheter, säger Mårten Arnberg (S), styrelseordförande, Norrevo Fastigheter AB.

Norrevos vision och drivkraft är att skapa förutsättningar för hållbara, trygga och pedagogiska miljöer för ett levande Norrköping.

– Jag är mycket glad över att få förtroendet och möjligheten att leda Norrevo och tillsammans med medarbetare, kunder och styrelse ta nästa steg i företagets utveckling. Tillsammans ska vi skapa förutsättningar för mer hållbara, trygga och pedagogiska miljöer i Norrköping, säger Susanna Roback, tillträdande vd, Norrevo Fastigheter AB.

Susanna har en lång och gedigen erfarenhet från fastighetsbranschen. Idag är hon verksam som fastighetschef och tillförordnad vd för Lejonfastigheter AB. Tidigare har hon bland annat varit chef för FM centrum inom Region Östergötland samt regionchef och affärschef inom Riksbyggen.

Susanna Roback tillträder befattningen den 11 mars.

Mårten Arnberg (S)
Titel: styrelseordförande, Norrevo Fastigheter AB

Susanna Roback
Titel: tillträdande vd, Norrevo Fastigheter AB

__________________________________________________________________________

Avsändare: Andreas Åsenheim, presskommunikatör

Susanna Roback blir ny vd för Norrevo Fastigheter AB. Foto: Crelle.