Susanna Roback slutar på Norrevo Fastigheter

Susanna Roback, vd för Norrköping Norrevo Fastigheter AB, har meddelat att hon kommer att sluta. Sista anställningsdag blir den 15 september 2021.

Susanna Roback, VD Norrevo Fastigheter AB. Foto: Niclas Fasth

– Jag har i dagarna tackat ja till erbjudandet om att bli vd för Fastighetsägarna MittNord. Det har varit två mycket fina och lärorika år på Norrevo. Tillsammans med mina medarbetare har jag fått möjlighet att utveckla och förvalta Norrköpings bästa fastigheter, säger Susanna Roback, vd, Norrevo.

Norrevo är stolt ägare till några av Norrköpings mest välkända byggnader. I fastighetsbeståndet ingår bland annat Louis De Geer Konsert & Kongress, Norrköpings Konstmuseum, Stora Teatern och Norrköpings Friidrottsarena. Totalt omfattar fastighetsbeståndet ca 116 000 kvm.

– Jag och Norrevos styrelse tackar Susanna för sin insats och sitt stora engagemang för Norrevo och Norrköpings utveckling. Under Susannas ledning har bolaget levererat många positiva värden, säger Lena Byström, styrelseordföranden i Norrevo Fastigheter AB.

Arbetet med att ersätta Susanna har påbörjats.

Lena ByströmStyrelseordförandeNorrevo Fastigheter

Tel:073-366 57 92