Svenska Eljouren stärker ungdomsidrott i samarbete med Svenska Padelförbundet

Nu teamar Svenska Eljouren upp som stolt partner till Svenska Padelförbundet. Fokus blir att stärka juniorverksamheten och bistå padelförbundet i arbetet med barn och ungdom. Att ett liv i rörelse gör livet roligare är självklart för Svenska Eljouren – ett expansivt serviceföretag med lokala elektriker i hela Sverige som anpassar sig efter kundernas önskemål och inte tvärtom.

Som medlemmar i Svenska Padelförbundets Quality Team vill Svenska Eljouren bidra till meningsfull fritid för barn och ungdom. Syftet är att skapa nya möjligheter för unga oavsett om idrottandet handlar om motionera, ha kul eller tävla på elitnivå. Valet av padel är heller ingen slump för dessa snabbrörliga fackmän: en snabb sport betyder pluspoäng för förbundets partner som strävar efter att vara Sveriges snabbaste och mest tillgängliga elektriker och som alltid erbjuder tillgängliga elektriker i Stockholm eller lokala elektriker på din ort.

Finansiellt stöd för barn & ungdom

Svenska Eljouren är stolta över att som partner kunna bidra till att padelsporten utvecklas och att unga utövare ges de allra bästa förutsättningarna. Padellyftet är ett exempel på ett viktigt initiativ som Svenska Eljouren är med och finansierar. Det medger alla medlemsföreningar möjlighet att söka stöd för sina barn- och ungdomssatsningar, allt från prova-på-padel till läger, internutbildning och inköp av material. För 2021 avsätter Svenska Padelförbundet minst 500.000:- till detta fina projekt.

Vilka är Svenska Eljouren?

Svenska Eljouren är elektriker som hyllar konsumentmakt i elbranschen. Behöriga elektriker som finns i hela Sverige och som gärna passar dina tider. Fackmän som inte tycker det är rimligt att behöva vänta i veckor eller rentav i månader för att få kvalificerad hjälp med elinstallationer som du inte får utföra själv. Dina elinstallationer bokas därför gärna in samma vecka och på tider som passar dig.

Redo att utföra jobb på kort varsel

Löftet från Svenska Eljouren är att se till att din el fungerar – dygnet runt, året om och utan dröjsmål. Från enklare uppdrag som att få upp belysning, byta ett jordat eluttag till större installationer som att montera laddbox till elbilen.  Du ska aldrig behöva vänta på en elektriker oavsett om det är en elektriker i Göteborg eller behörig elinstallatör på annan ort du är ute efter.

Ny jämförelsesajt av billiga mobilabonnemang9.6.2021 10:22:56 CEST | Pressmeddelande

Det är en djungel att välja mobilabonnemang och olika erbjudanden förvirrar ofta konsumenten vilket som är bäst. För att underlätta detta har hemsidan Nyttmobilabonnemang.se startats, med syftet att hjälpa konsumenterna att hitta det bästa mobilabonnemanget till bäst pris. Genom jämförelser gjorda av branschexperter listas de bästa, målgruppsanpassade och billigaste mobilabonnemangen. Hemsidan uppdateras dagligen med aktiva rabatter och erbjudanden.