Sverigedemokraterna: Pressträff med Oscar Sjöstedt

Idag, tisdag den 19 april, klockan 11.00 håller Sverigedemokraternas ekonomiskpolitiska talesperson Oscar Sjöstedt pressträff för att kommentera vårbudgeten.

Tid och plats:

Tid: 11.00
Plats: Riksdagens presscenter

Efter pressträffen finns möjlighet till enskilda intervjuer.

Jimmie Åkessons vårtal 20225.5.2022 09:45:00 CEST | Pressmeddelande

På lördag kommer Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson hålla vårtal på partiets stora valkickoff i Stockholm. För att markera starten på valrörelsen håller Sverigedemokraterna sin största konferens någonsin. Efter talet kommer det finnas möjlighet att ställa frågor. Tid: Kl. 14.45, lördagen den 7 maj Plats: Stockholmsmässan, västra entrén Alla deltagare måste genomgå en säkerhetskontroll vid inpassering. Vänligen anländ i god tid för att hinna med detta. Närvaro anmäls på förhand till press@sd.se.