Sveriges Allmännytta väljer Via TT:s publiceringsverktyg för pressmeddelanden

Användarfokus, uppdaterade medielistor, samt snabb support var det som avgjorde flytten av pressrum och bytet av tjänst.

- Sveriges Allmännyttas pressarbete ska skapa relevans när vi vill nå ut med ett pressmeddelande. Därför byter vi leverantör av publiceringsverktyg av pressmeddelanden till Via TT. Sveriges Allmännytta är bransch- och intresseorganisation för över 300 allmännyttiga kommunala och privata bostadsföretag. Att uppgradera pressarbetet är viktigt när vi bistår våra medlemmar så att de kan vara långsiktiga och konkurrenskraftiga aktörer på bostadsmarknaden. På så sätt bidrar vi gemensamt till en hållbar utveckling: ekonomiskt, miljömässigt och socialt, säger Josefin Morge, presschef Sveriges Allmännytta.

08-406 55 00https://www.sverigesallmannytta.se/

Sveriges Allmännytta är bransch- och intresseorganisation för över 300 allmännyttiga kommunala och privata bostadsföretag över hela Sverige.