Sveriges bästa padelspelare Simon Vasquez ny ambassadör för The Naia Initiative & Norr Company

Sveriges bästa padelspelare, Simon Vasquez, är den senaste ambassadören att ansluta till dryckespartnerna, The Naia Initiative och Norr Company, som satsar stort på den ständigt växande racketsporten.

- Vi är otroligt stolta över att få välkomna Simon till Naia- och Norr-familjen. Simon är en av svensk padels absolut främsta förebilder, och kombinerar en enorm passion för padelsporten med en ödmjuk och inkluderande personlighet. Ett tvättäkta proffs som sätter upp ambitiösa mål, och når dem genom hård träning och minutiösa förberedelser. Simon är med andra ord precis en sådan person som både vi på Naia och Norr vill samarbeta med, säger Anna-Stina Hallberg, marknadschef läsk, vatten och funktionell dryck på Spendrups.

Simon Vasquez är uppvuxen i det racketgalna Båstad, där han provade på padel för första gången redan 2009. Som 18-åring tog han hem sitt första SM-guld och idag nästan ett decennium senare är numera 27-årige Simon rankad etta i Sverige. Just nu tävlar Simon, tillsammans med vapendragaren Cayetano Rocafort, för fullt på Swedish Padel Tour.

- Jag är jättestolt över att vara ambassadör för Norr och Naia. Jag gillar verkligen deras produkter och dricker dem dagligen – innan, under och efter mina träningspass. Ambassadörskapet känns naturligt för mig. Och utöver själva produkterna så känner jag också att jag kan ställa mig bakom båda Naias och Norrs arbete för att bidra till en lite bättre värld, säger Simon Vasquez.

The Naia Initiative och Norr Company har sedan 2020 haft ett tätt samarbete. Vilket inte är så konstigt med tanke på hur väl de båda varumärkenas sortiment kompletterar varandra.  Naias produkter bidrar med energi och Norr står för vätskebalansen. De har dessutom samma värdegrund och arbetar båda för att vara positiva krafter i såväl branschen som samhället i stort. Genom sitt One for One-initiativ, donerar Norr en enhet vätskeersättning för varje såld produkt, och Naia arbetar för att bidra till en värld fri från stereotyper.

Om The Naia Initiative:
The Naia Initiative är ett svenskt varumärke som tillverkar funktionsdrycker med noggrant utvalda ingredienser helt fria från animaliska tillsatser, konserveringsmedel och artificiella färgämnen. The Naia Initiative grundades 2019.

Om Norr Company:
The Norr Company utvecklar, producerar och marknadsför drycken Norr. Den törstsläckande drycken finns både som stilla och kolsyrad dryck och hjälper konsumenten att återställa vätskebalansen. Norr lanserades 2018 med en ambitiös vision: att ingen i världen ska dö av vätskebrist. Bolaget arbetar med ett så kallat One-for-One koncept: för varje såld Norr donerar man en enhet vätskeersättning och zinktablett till de personer i världen som behöver det som mest. Donationerna sker via organisationen Rädda Barnen.

Spendrups är ett svenskt familjebryggeri som förenar starka traditioner med nytänkande. Bryggeriet grundades 1897 i Grängesberg och drivs av familjen Spendrup i fjärde generationen. Vi finns på ett antal orter i Sverige med huvudkontor i Vårby utanför Stockholm och produktion i Grängesberg, Hällefors och Visby. För oss står alltid hantverket och dryckesupplevelsen i fokus. I vårt breda sortiment finns varumärken som Mariestads, Norrlands Guld, Heineken, Loka, Schweppes, Briska och vinproducenter som Cono Sur, Gallo och Boschendal. Spendrups har 1 100 medarbetare och omsätter cirka 4 MDKR årligen. I Spendrupskoncernen ingår dotterbolagen Spring Wine & Spirits, Gotlands Bryggeri, OMAKA och Hellefors Bryggeri. Våra anläggningar är certifierade enligt internationella standarderna ISO 14001 och FSSC 22000 avseende miljö respektive kvalitet och livsmedelssäkerhet. | spendrups.se

Efter rekordtryck på biljetter: Gröna Lund och Heineken adderar tre kvällar till NIGHT RIDER23.7.2021 09:00:00 CEST | Pressmeddelande

Gröna Lund och Heineken lanserade det nya nattklubbskonceptet NIGHT RIDER för en vecka sedan - en unik möjlighet att uppleva nöjesparken nattetid som man aldrig tidigare sett tivolit. Initialt släpptes biljetter till sex kvällar i augusti och september, som sålde slut på endast några timmar. Efter ett stort tryck i sociala medier och från nöjesparkens gäster, släpps idag ytterligare 3000 biljetter fördelat på tre lördagar, 21/8, 28/8 och 4/9.

Gröna Lund och Heineken lanserar unikt klubbkoncept på nattöppet tivoli15.7.2021 08:00:00 CEST | Pressmeddelande

Under sex kvällar i augusti och september kommer du för första gången kunna uppleva Gröna Lund nattetid som du aldrig tidigare sett tivolit. Heineken och Gröna Lund lanserar nämligen det unika konceptet NIGHT RIDER, där Gröna Lund förvandlas till Sveriges mest unika klubbmiljö med utökat serveringstillstånd i parken och en åldersgräns på 23 år. Åkattraktioner, spel och barer laddas med extra ljud, ljus och musik som får natten att vibrera. NIGHT RIDER arrangeras exklusivt för 1 000 personer per tillfälle, under sex torsdagar och fredagar mellan den 19 augusti till 3 september kl. 22.00-00.00 med olika förfester som start från kl. 19.30.