Tellit lanserar kostnadsfri mobilväxel

IT-kommunikationsföretaget Tellit meddelar idag att man lanserat en kostnadsfri version av Tellits mobila växel som ger alla företag och organisationer tillgång till en egen kommunikationslösning. ”Vi möjliggör nu för företag att förbättra kommunikationen med sina kunder och arbeta på ett effektivt sätt med Tellit Free”, säger företagets VD Daniel Holmström.

Med Tellits kostnadsfria mobilväxel är det flera som kan svara när det ringer

– Vi vill bidra till att bana väg för bättre kommunikation mellan småföretagare och deras kunder genom att erbjuda en mobil växellösning som fungerar oavsett mobiloperatör. Idag är mobiltelefonen ett självklart arbetsverktyg för de allra flesta företagare och med appen får de enkelt tillgång till en kommunikationslösning för företaget, som dessutom är kostnadsfri, säger Daniel Holmström

Som kund flyttar man med ett befintligt nummer eller får ett nytt av Tellit. Givetvis ingår de självklara tjänsterna som krävs för en smart mobilväxel.

– Det är vanligt att ett företag startas av en driven entreprenör som också är den som sköter de flesta kundkontakterna. Allt eftersom företaget växer så blir det ohållbart för en person att hantera all kundkommunikation. Vi tror att vår lösning kan vara avgörande för tillväxten hos småföretagare fortsätter Daniel Holmström

Till skillnad från de få lösningarna inom området som finns på marknaden så är Tellit Free en kostnads- och reklamfri tjänst som uppfyller kundens behov av en modern kommunikationslösning. Med över 30 000 användare i plattformen erbjuder Tellit en modern lösning med en hög tillgänglighet.

Vi själva startade från grunden och entreprenörskap finns vårt DNA. Vi har länge diskuterat hur vi kan ge tillbaka något till Sveriges entreprenörer och är stolta att lansera Tellit Free avslutar Daniel Holmström.

Fakta om Tellit Free

• Kostnadsfri företagstelefoni - mobilväxel

• Eget företagsnummer

• Upp till 4 användare kan svara på numret samtidigt

• Allt styrs enkelt i Tellits app

Vem kan skaffa Tellit Free?
Alla med ett registrerat företag.

Kan jag behålla mitt nuvarande nummer?
Ja, du kan behålla och flytta med ditt egna eller få ett nytt av Tellit.

Tillkommer några kostnader?
Nej. Inga kostnader. Tellit Free är en kostnadsfri tjänst.

Läs mer om Tellit Free:

Med Tellits kostnadsfria mobilväxel är det flera som kan svara när det ringer

Tellit
Blekingegatan 8B
37157 Karlskrona

IT-bolaget Tellit med sitt huvudkontor i Karlskrona erbjuder smart företagstelefoni i molnet.  Tellit lägger stor vikt vid kundnöjdhet, moderna lösningar och personlig kontakt.

Följ Tellit

Abonnera på våra pressmeddelanden.