Tessin deltar på Stockholm Corporate Finance Fastighetsseminarium

Stockholm, Sverige - Tessin Nordic AB (publ.) - Den 11 november deltar Tessin på Stockholm Corporate Finance sjätte Fastighetsseminarium. Tessins VD Jonas Björkman presenterar bolaget klockan 12.00.

Foto: Jonas Björkman, VD Tessin

Stockholm Corporate Finance arrangerar kapitalmarknadsdagen för sjätte året i rad i samarbete med Financial Hearings. Aktieägare, investerare, analytiker och media kan följa bolagspresentationerna i realtid på webben. Moderator under dagen kommer att vara Arvid Lindqvist, Head of Research Catella Corporate Finance.

Använd denna länk för att anmäla dig som deltagare till kapitalmarknadsdagen.

Här kan du se hela programmet.

Foto: Jonas Björkman, VD Tessin

Tessin Nordic AB (publ) (”Tessin”) är Nordens största investeringsplattform för fastigheter med över 50 000 registrerade medlemmar. Plattformen är en mötesplats för bolag som söker kapital för att bygga, förädla och förvärva fastigheter, och investerare som söker hög avkastning på en svåråtkomlig marknad. Sedan starten har Tessin rest mer än 2,1 miljarder kronor i kapital fördelat på över 190 fastighetsaffärer.