The Boppers I BingoLotto

I snart fyrtio år har de omåttligt taktfulla The Boppers levererat spelglädje och energi runtom i världen. Med en ton som härrör ur 50- och 60-talets Rock'n Roll har man spelat till sig en definitiv plats i publikens hjärtan. Efter tusentals spelningar och över två miljoner sålda album i Skandinavien, Japan och Europa, tar man den 15/12, kl. 18 i TV4, plats på BingoLottos scen!

Säsongstart med killarna från Oh What A Night i BingoLotto1.1.2020 07:00:00 CETPressmeddelande

Individuellt är de fyra av Sveriges absolut främsta musikalartister. Tillsammans utgör männen från "Oh What A Night" och ”Jersey Boys” en sprakande het kvartett. Till våren beger sig David Lindgren, Peter Johansson, Robert Rydberg och Bruno Mitsogiannis ut på en rikstäckande turné, i hopp om att återigen förvandla ögonblick till evighet! Den 5 januari, kl 18.00 i TV4, gästar de BingoLottos säsongspremiär.