“The cooolest unboxing” med Halebop och Samsung Nordic

”The cooolest unboxing” grundar sig i den virala unboxing-trenden där uppackningen, specifikt av techprodukter, filmas och laddas upp på internet. I samarbetet kommer en ny produkt från Samsung släppas i en helt unik typ av unboxing.
– Det är dags att ta unboxing-trenden till nästa nivå. Är vi inte lite trötta på alla klipp i sociala medier med samma manér? Vi är glada att Samsung Nordic alltid är taggade och hoppade på även den här idén. Tävlingen vi arrangerar är något som är både spännande och engagerande. Den kommer definitivt få folk att stanna upp och titta en extra gång, säger Sophie Lokko, marknadschef på Halebop.
Den 1 februari kl. 19.01 går unboxingen och tävlingen av stapeln på Centralstationen i Stockholm, i form av en unik och inte minst iskall installation. För den som inte befinner sig i Stockholm, går det bra att delta och följa tävlingen live på halebop.se.
– Vi är väldigt spända på att släppa vår nya produkt där innovation står i fokus. Därför är vi extra glada över att få göra det tillsammans med Halebop med en ny take på en klassisk unboxing, säger Oscar Nöjd, Head of Sales Innovation and Business Development på Samsung Electronics Nordic.
Om tävlingen: Håll utkik i Halebops sociala kanaler och på halebop.se för mer information längre fram. Produkten är inte avsedd att användas på samma sätt som i tävlingen då den inte klarar de förutsättningarna
Nyckelord
Kontakter
Maria Hazard, presskontakt Halebop, maria.hazard@obeya.se, 070-355 90 70
Bilder
Om
Halebop är ett varumärke inom TeliaCompany och vänder sig till unga, digitala och prismedvetna kunder. Vi är en av de största mobiloperatörerna på Svenska marknaden och använder Telias nät för våra tjänster.
Följ Halebop
Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.
Senaste pressmeddelandena från Halebop
Halebop släpper världens mest flippade abonnemang23.3.2023 08:00:00 CET | Pressmeddelande
Lagom till att vårgarderoben plockas fram släpper Halebop ett samarbete med Los Angeles-baserade designern theheyyman, New Balance och Samsung Nordic.o Det extremt limiterade droppet släpps tisdag den 28 mars klockan 11.00 på halebop.se.
Bara 6 av 100 svenskar lämnar in sin gamla mobil9.3.2023 07:45:00 CET | Pressmeddelande
Bara sex procent uppger att de lämnar in sin gamla mobil i utbyte mot ersättning eller en bättre deal. Trots den låga siffran är det en fördubbling i procentenheter från 2021, då samma siffra låg på tre procent. Det visar en Sifo-undersökning på uppdrag av Halebop.
Varannan ung person känner obehag för att ringa och svara i telefon15.12.2022 09:52:32 CET | Pressmeddelande
I åldersgruppen 18–29 år uppger nästa varannan, 48 procent, att de känner ett obehag för att ringa och/eller svara i telefon. Det kan jämföras med 18 procent i åldersgruppen 50–64 år. Det visar en ny undersökning från Kantar Sifo som Halebop låtit göra.
Halebop lanserar telefonkatalogen “Have you tried calling?"14.12.2022 10:00:00 CET | Pressmeddelande
Nästan varannan ung person säger sig ha telefonskräck. För att råda bot på det och få folk att oftare använda ringfunktionen på sina telefoner har Halebop tagit fram en uppdaterad version av den klassiska telefonkatalogen.
Årsabonnemang av burgare med Världens smakrikaste abonnemang från Halebop25.11.2022 07:39:50 CET | Pressmeddelande
Onsdag den 30 november kl 11.00 har snabba kunder möjlighet att få en årsförbrukning* av burgare till ett värde av 10 000 kronor på Bastard Burgers. Dealen är gäller vid köp av Samsung Galaxy Flip 4 på halebop.se. Erbjudandet är en del av Halebop Limited Drop och finns i begränsad upplaga.
I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.
Besök vårt pressrum