Thon Property ABThon Property AB

The Fresh food mafia: Redfellas, servar nu kunder på språng i Mitt i City

På mindre än fyra veckor har The Goodfellas på Redfellas etablerat ett "grab & go" koncept intill food courten i Mitt i City gallerian. En lyckad etablering som har kapacitet att serva det stora flödet människor som dagligen rör sig i gallerian.
Red Fellas - Mitt i City FOTO: Thon Property

Gallerians nyrenoverade food court har nu fått det lilla extra som behövdes för att kunna serva kunderna på bästa sätt, oavsett om de vill sitta ner och njuta en lugn måltid eller ta med sig något snabbt när man är på språng.

Redfellas öppnade den 26 april och är ett café med fräsch mat och härlig musik, nypressade smoothies och juicer gjorda on-demande samt hälsosamm mat.

– Vi är supernöjda att kunna fånga upp det fantastiska flödet av människor som vi har i gallerian säger Ann-Sophie Redfern, Centerchef på Mitt i City.

Jag tror verkligen på konceptet "grab & go" där vi kan möta upp de besökare som tidiga mornar passerar på tomma magar, lunchgästerna som föredrar ett nyttigare alternativ med sallader och juicer samt fikagästerna som kommer senare på dagen fortsätter Ann-Sophie.

Etableringen i Mitt i City är en "grab & go" variant av Redfellas vanliga koncept där man riktar sig mot människor på språng som önskar fräsch och nyttig mat. Redfellas vill att alla gäster ska njuta av enastående service och vid varje besök känna av den välkomnade ”Redfellas-viben” samtidigt som de käkar god och fräsch mat på språng eller i en modern och levande miljö på Mitt i City gallerian.

OM REDFELLAS

”we´re making food you can´t refuse”

The Fresh food mafia:

Redfellas är Goodfellas och vi erbjuder våra kunder bara det bästa av det bästa. Vår mat och dryck är av hög kvalitet och serveras i miljövänliga salladsskålar. Vi tar ansvar och eliminerar alla onödiga fetter, GMO och konstgjorda ingredienser när det är möjligt och strävar efter att erbjuda färska och hälsosamma ingredienser som våra kunder mår bra av... läs mer om Redfellas berättelse på deras hemsida: www.redfellas.com/sv/var-berattelse

Ann-Sophie Redfern - Mitt i City FOTO: Thon Property

Thon Property AB

OM THON PROPERTY

Thon Property är den svenska fastighetsdivisionen i Olav Thon Gruppen som ägs av Olav Thon Stiftelsen. Olav Thon Gruppen äger c:a 480 fastigheter i Norge och 25 i utlandet samt äger/förvaltar 100 köpcenter i Norge och 11 i Sverige.

OM MITT I CITY

Mitt i City-gallerian ryms under ett tak på 16.000 kvadratmeter och det lockar drygt fem miljoner shoppingsugna besökare om året.

Med fyra ingångar i varje väderstreck möts man av en värld med 53 butiker, restauranger & caféer.

På markplan finner du en centralt placerad scen för både evenemang och underhållning. På samma våningsplan ligger även restaurangerna och caféerna med ett gemensamt utrymme där man kan sitta och äta. Här finner du mängder med olika matalternativ, allt från Asiatisk wok, pizza, kebab, lyxigare lunchbuffe eller husmanskost.

Butikernas utbud har ett varierat med allt från hobby och teknik, kläder och mode, hälsa och skönhet, sport och fritid, till livsmedel och mer därtill.

Mitt i City-gallerian ryms under ett tak på 16.000 kvm och det lockar drygt fem miljoner shoppingsugna besökare om året.

Följ Thon Property AB

Senaste pressmeddelandena från Thon Property AB

Olav Thon Gruppen köper Hotel Terminus i Stockholm - nyöppnar som Thon Hotell 20256.12.2023 08:03:34 CET | Pressmeddelande

Som ett led i Thon Hotels strategi att investera i Skandinavien har Olav Thon Gruppen, genom sitt svenska dotterbolag Thon Sverige AB, ingått avtal om att köpa Hotel Terminus i Stockholm. - Det var framför allt det centrala läget alldeles intill Stockholms centralstation som gjorde att vi intresserade oss för denna attraktiva hotellfastighet, säger Arne B. Sparre, vice vd för Olav Thon Gruppen.