The Naia Initiative välkomnar traillöparen André Jonsson

The Naia Initiative påbörjar nu sitt samarbete med den svenska traillöparen André Jonsson. Med flera års erfarenhet inom olika sporter som längdskidåkning, mountainbike, triathlon, bergsklättring och nu som aktiv traillöpare, blir André ett otroligt spännande tillskott i The Naia Initiative-familjen.

Med flera topplaceringar och vinster i bagaget inspirerar han med sitt driv och passion för löpning. André beskrivs som en löpare som presterar som bäst när förhållandena är som sämst.

– The Naia Initiative passar mig och min livsstil som handen i handsken. Vi delar en filosofi om att inte undvika utmaningar utan snarare söka upp och gå utanför bekvämlighetszonen. Desto mer regn, höga berg och kyla, desto mer älskar jag det säger André Johansson.

Att träna och tävla som André gör är det inte många som klarar av, men många följer hans resa med stor beundran och inspireras dagligen av de prestationer som bland annat resulterade i en andraplats i prestigefulla Skyrunner World Championship.

– Vi är extremt tacksamma över att få påbörja ett samarbete med André Johansson! En sann atlet som utövar några av de mest extrema sporterna, men alltid med ett leende på läpparna, säger Anna-Stina Hallberg, marknadschef på Spendrups.

– Jag blir imponerad över Andrés kämpaglöd och passion för det han gör. Det känns bra att han nu kan göra det med hjälp av energi från Naia, fortsätter hon.

För mer information, vänligen kontakta:
Anna-Stina Hallberg, marknadschef på Spendrups
E-mail: anna-stina.hallberg@spendrups.se
Telefon: 070-2029217
thenaiainitiative.se

Om The Naia Initiative

The Naia Initiative är ett svenskt varumärke som tillverkar funktionsdrycker med noggrant utvalda ingredienser helt fria från animaliska tillsatser, konserveringsmedel och artificiella färgämnen. The Naia Initiative grundades 2019.

Spendrups är ett svenskt familjebryggeri som förenar starka traditioner med nytänkande. Bryggeriet grundades 1897 i Grängesberg och drivs av familjen Spendrup i fjärde generationen. Vi finns på ett antal orter i Sverige med huvudkontor i Vårby utanför Stockholm och produktion i Grängesberg, Hällefors och Visby. För oss står alltid hantverket och dryckesupplevelsen i fokus. I vårt breda sortiment finns varumärken som Mariestads, Norrlands Guld, Heineken, Loka, Schweppes, Briska och vinproducenter som Cono Sur, Gallo och Boschendal. Spendrups har 1 100 medarbetare och omsätter cirka 4 MDKR årligen. I Spendrupskoncernen ingår dotterbolagen Spring Wine & Spirits, Gotlands Bryggeri, Omaka, BIBAB och Hellefors Bryggeri. Våra anläggningar är certifierade enligt internationella standarderna ISO 14001 och FSSC 22000 avseende miljö respektive kvalitet och livsmedelssäkerhet. | spendrups.se