Tipsa om IT-konsult - bli miljonär!

IT- och kommunikationsjätten Consid expanderar ytterligare och erbjuder nu hittelön på upp till 1,2 miljoner kronor till den som tipsar om nya IT-konsulter. För varje tips som leder till en anställning på företaget erhålls 40 000 kronor. Sammantaget kan en person tipsa om upp till 30 konsulter.

Peter Hellgren, vd Consid.
Just nu är efterfrågan på IT-tjänster rekordstor och Consid har fullt upp med att rekrytera personal. Företaget behöver ett stort antal nya konsulter den närmaste tiden, främst .Net-,Java- ochFrontendutvecklare. Det finns också stora behov av UX/UI designers och testaremed automatiseringserfarenhet.

– Det är fantastiskt att det finns en sådan stor efterfrågan på våra tjänster. Nu måste vi se tillatt snabbt hitta rätt kompetens så att vi inte missar uppdrag i framtiden, säger Peter Hellgrenvd på Consid.

Kandidaten måste ha minst tre års erfarenhet, när det gäller vissa uppdrag krävs minst femårs erfarenhet. Kandidaten måste ha kontaktats och informerats om att en rekryterarekommer att höra av sig.Tipsaren måste skicka med kandidatens cv eller Linkedin-profil. Detär helt ok att tipsa om sig själv!

Rekryteringsbonusen betalas ut i två omgångar; 20 000 kronor i samband med att konsultenbörjar jobba och resterande 20 000 kronor när konsulten i fråga har varit anställd under sexmånader.

Tipsen skickas in via länk: https://consid.se/lediga-tjanster/rekryteringstips/

Sedan starten år 2000 har Consid varit en av Sveriges mest snabbväxande IT- ochkommunikationsföretag med tunga digitaliseringsuppdrag i såväl privat och offentlig sektor.Förra året omsatte företaget över en miljard kronor.

Peter Hellgren, vd Consid.

Consid är ett av landets snabbast växande konsultbolag inom IT, management och digital marknadsföring med visionen att skapa ett Sverige i digital framkant. Med 1000 anställda fördelade på 22 kontor omsatte bolaget över en miljard kronor år 2019.