Eastandsthlm AB

Tipsrader i ny kostym med speltips

Nu har vi kommit till den punkt att vi kan meddela att populära Tipsrader har fått en ny kostym och plattform. Det är en stor milstolpe för oss med målet att skapa den absolut bästa tjänsten för alla de som spelar på streckspel inom sport. Måndagen den 5 oktober 2020 är dagen då vi relanserar vår nya sida i en helt ny kostym och med en ny trimmad motor som öppnar dörrar för att växa sidan i framtiden med nya efterfrågade tjänster.

I och med den nya webbplatsen så har vi inte bara lanserat ett nytt modernare utseende och bättre prestanda för våra uppskattade tjänster på Tipsrader utan vi har också vågat skala bort delar av webbplatsen som inte varit helt nödvändiga för våra besökare. Detta med ett stenhårt kompromisslöst tänkande som går ut på att hålla sidan enkel, snabb och stilren med fokus på tjänsterna som är viktiga med målet att få fler nöjda besökare. Idag är även dagen där vi tar bladet från munnen och basunerar ut att detta också är startskottet för att löpande presentera tips på sidan.

Vid sidan av vår omåttligt populära resultatservice så kommer ni nu även på veckobasis att uppdatera med tips för de större streckspelen som du kan spela hos Svenska Spel gällande sport; Topptipset, Stryktipset, Powerplay och Europatipset. Vi går med andra ord från att tidigare ha varit en renodlad liverättningssida för systemspel till att bli en självklar plats gällande tips, analyser, resultat och liverättning. Det är med stora steg och höga ambitioner som vi nu kliver ut i en ny era med avsikt att löpande på dagligbasis leverera speltips och resultat till våra besökare.

Vi väljer samtidigt att avveckla den inloggade miljön för en ökad integritet och säkerhet. Vi ser att den inloggade miljön har gjort sitt i och med att Svenska Spel redan har en fungerande tjänst för bolagsspel direkt i deras plattform så för vår del har den tjänsten spelat ut sin rätt och är ingen del av våra framtida satsningar.

Välkommen in på nya tipsrader.se för att se vad vi har att erbjuda idag och se även till att komma tillbaka i framtiden för att se vad vi har för nyheter att komma med framgent. Nu går vi mot en ny era med målet att bli den absolut bästa liverättningen i Sverige, om vi nu inte redan är det?

Per Patzelt

Eastandsthlm AB
Sörahemsvagen 83
18437 Åkersberga

Eastandsthlm AB är ett företag med fokus på att bygga egna webbprojekt och förvärva och förädla redan befintliga projekt. Vi hanterar hela kedjan från drift till utveckling och i vår projektportfölj finner man en uppsjö av olika projekt och vertikaler. Vi expanderar ständigt till nya segment där vi ser tillväxtpotential med målet att förbättra Internet.