Tobias Baudin besöker Lidköping och Falköping

Under måndagen den 9 maj besöker Socialdemokraternas partisekreterare Tobias Baudin Lidköping och Falköping. Fokus för besöket är att samtala med Lidköping och Falköpings-borna om det säkerhetspolitiska läget samt göra verksamhetsbesök.

I dessa tider känns det viktigare än någonsin att få möta och samtala med både partimedlemmar, medborgare och näringsidkare. Självklart om det rådande säkerhetspolitiska läget men också om de samhällsproblem som behöver lösas för att vi tillsammans ska kunna göra vårt Sverige bättre, säger Socialdemokraternas partisekreterare Tobias Baudin.

Dagen innehåller följande programpunkter. Media hälsas välkomna att följa med på verksamhetsbesöket i Falköping samt dörrknackningen.

Obligatorisk föranmälan. Vänligen kontakta presskontakt.

14.00 – 14.15 Tid för media i samband med besök på Berry Superfos i Lidköping.

15.05 – 16.00 Verksamhetsbesök på C&D Snickeri i Falköping tillsammans med Socialdemokraternas oppositionsråd i Falköping samt fackklubben GS.

16.30 – 17.15 Dörrknackning ihop med partimedlemmar i Falköping. Samtal med Falköpingsborna om det rådande politiska läget och hur vi kan göra vårt Sverige bättre.

Julia Grabe
julia.grabe@socialdemokraterna.se