Tommy Nilsson i BingoLotto!

På söndag gästar den mångsidige och omtyckta sångaren och artisten Tommy Nilsson BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson.

Tommy Nilsson

Tommy Nilsson drar igång sin Sverigeturné i BingoLotto på söndag. Den officiella turnépremären är därefter den 13 mars i Norrala kyrka.

Folkkära Tommy Nilsson har gett oss storslagna ballader som Öppna din dörr, En dag, Amelia och Dina färger var blå. Genombrottet som soloartist kom redan 1987 med Allt som jag känner och har allt sedan dess vunnit melodifestivalen, fått utnämningen Årets låt på Svensktoppen och även lånat ut sin röst i över ett tjugotal filmer.

Nu är Tommy aktuell med turnén Allt som jag känner med officiellt premiärdatum den 13 mars i unika Norrala kyrka, strax utanför Söderhamn. Under turnén kommer Tommy att besöka några av Sveriges allra vackraste kyrkor. På många orter kommer Tommy dessutom backas upp av en kyrkokör knuten till respektive församling.

Husbandet leds av prisbelönte Mattias Bylund och BingoLottos programledare är som vanligt Rickard Olsson.

BingoLotto – Söndag 3 mars kl. 18 i TV4.