Tommy Nilsson i Bingolotto

Tommy Nilsson är en av våra mest folkkära artister. På söndag hälsar vi honom återigen tillbaka till Bingolotto.

Med sin fantastiska röst har Tommy Nilsson blivit en älskad artist och på söndag har du återigen chansen att få höra den live i Bingolotto.

Vi kommer bl. a få höra låtar från senaste EP´n "A Magnificent Moment In Time"

Söndagen den 10 januari 2021, kl. 18.00

”Jag tänker inte alls gå hem” BingoLotto i TV4 med Casper och Agneta hela sommaren23.3.2021 12:00:00 CET | Pressmeddelande

”Jag tänker inte alls gå hem” BingoLotto med Casper och Agneta hela sommaren 30 år ska givetvis firas. Bland annat med direktsänd Midsommarbingo 25 juni och BingoLotto sommaren lång. Lotta Engberg och Stefan Odelberg tar med blomster i håret med oss på allt som den svenska midsommartraditionen bjuder. Casper Janebrink och Agneta Sjödin ser därefter till att hålla vår underbara och efterlängtade årstid levande i bästa västkustmiljö.