Townhall med Ulf Kristersson och Elisabeth Svantesson i Göteborg

Välkommen på öppen frågekväll med Moderaternas partiordförande Ulf Kristersson och Moderaternas vice ordförande Elisabeth Svantesson.

Måndagen den 22 november håller Ulf Kristersson och Elisabeth Svantesson öppen frågekväll i Göteborg. Under frågekvällen kommer allmänheten att ha möjligheten att ställa frågor och komma med förslag.

Plats och tid:

Plats: Brewhouse, Åvägen 24, Göteborg

Tid: Dörrarna öppnar kl 18.00

Ulf och Elisabeth börjar på scen kl 18.30

Anmäl dig via formuläret: https://forms.gle/Aj6PW1KkHtvgfWTLA

Ulf Kristersson besöker Skåne8.8.2022 18:14:55 CEST | Pressmeddelande

Tisdagen och onsdagen den 9 - 10 augusti besöker Moderaternas partiledare Ulf Kristersson Malmö, Helsingborg, Landskrona, Kävlinge och Lund. Tisdagen den 9 augusti Malmö 14:30 Besök hos Malmö FF:s sommarakademie Plats: Eric Perssons väg 5, 217 62 Malmö 18:00 Dörrknack i Malmö Onsdagen den 10 augusti Helsingborg 09:30 Besök på Drottninghög Plats: Regementsvägen 2B, Helsingborg Landskrona 11:00 Besök i Karlslund Plats: Idrottsvägen 11, 261 42 Landskrona Kävlinge 13:30 Besök i Barsebäckshamn Plats: Skansvägen 2, 246 57 Barsebäck Lund 15:00 Trygghetspromend i Lund Plats: Den stores torg 1, 222 21 Lund 17:00 Valupptakt för Moderaterna i Lund Plats: AF-borgen, Sandgatan 2, 223 50 Lund Media är välkomna att närvara på samtliga besök. Ulf Kristerssons finns tillgänglig för kommentarer på plats. Anmälan sker till Siri Steijer: Siri.steijer@moderaterna.se eller 072-203 5052

Pressträff: Moderaterna presenterar nya energipolitiska förslag i Skåne.8.8.2022 16:17:23 CEST | Pressmeddelande

Moderaterna presenterar nya energipolitiska förslag i Skåne I morgon, tisdagen den 9 augusti, håller Maria Malmer Stenergard, riksdagsledamot från Norra Östra Skåne, och Carl-Johan Sonesson, regionsstyrelsens ordförande i Skåne, en pressträff för att presentera nya energipolitiska förslag från Moderaterna. Datum: Tisdag 9 augsuti 2022 Tid: 09:00 Plats: Rum 114, Rådhus Skåne, Västra Storgatan 12, Kristianstad Föranmälan krävs och görs till karl.opdal@moderaterna.se / 073-804 81 50

Ulf Kristersson och Elisabeth Svantesson presenterar nya energipolitiska förslag8.8.2022 16:06:06 CEST | Pressmeddelande

I morgon, tisdagen den 9 augusti, håller Moderaternas partiledare Ulf Kristersson och Moderaternas ekonomiskpolitiska talesperson Elisabeth Svantesson en pressträff för att presentera nya energipolitiska förslag. Tid och plats: Tid: Tisdag den 9 augusti klockan 09:00 Plats: Blasieholmsgatan 4A, plan 9. Föranmälan obligatorisk och görs till helena.walentowicz@moderaterna.se eller hanna.stromberg@moderaterna.se

Elisabeth Svantesson och toppkandidater besöker Askersund och Örebro5.8.2022 15:18:07 CEST | Pressmeddelande

Måndagen den 8 augusti, kommer Elisabeth Svantesson, vice partiledare för Moderaterna och förstanamn på riksdagslistan för Örebro län, Oskar Svärd, andranamn på riksdagslistan för Örebro län och Katarina Tolgfors, tredjenamn på riksdagslistan för Örebro län, besöka Askersund och Örebro. Schema: Besök hos äggproducenten Stjernsunds Gård tillsammans med kommunstyrelsens ordförande i Askersund, Caroline Dieker (M). Tid: 09.15-10.10 Plats: Stjernsunds Gård 239, Askersund. Besök hos socialkontoret i Vivalla tillsammans med oppositionsrådet i Örebro kommun, Anders Åhrlin (M). Tid: 14.00-15.00 Plats: Skaldegatan 14, Örebro. Kampanj Stortorget Tid: 15.30-16.15 Plats: Stortorget Örebro. ____ Media är välkomna att närvara, tid för intervjuer finns. Obligatorisk föranmälan till pressekreterare Hanna Strömberg.