Ulf Kristersson och Elisabeth Svantesson åker på valturné i Alingsås, Borås och Göteborg

Måndagen den 13 juni kommer Moderaternas partiledare Ulf Kristersson och Moderaternas vice partiledare Elisabeth Svantesson åka på valturné. Tre dagar, 1203 kilometer, hundratals väljare på åtta orter. Under måndagen besöker Kristersson och Svantesson Allingsås och rullar sedan vidare mot Borås och Göteborg.

Schema för turnén dag 1:

10.30 Besök hos ICA Nära Åkanten, Stationsgatan 30, 441 30 Alingsås

13.30 Besök på Polishögskolan i Borås, Allégatan 1, 503 32 Borås

15.30 Besök med socialtjänsten och polisen i Hjällbo, Bergsgårdsgärdet 79, 424 32 Angered

18.30 Townhall i Göteborg, Post Hotel, Drottningtorget 10, 411 03 Göteborg

____

Media är välkomna att närvara och tid för intervjuer finns.

Ulf Kristersson och Elisabeth Svantesson åker på valturné i Göteborg, Varberg och Halmstad13.6.2022 08:51:29 CEST | Pressmeddelande

Måndagen den 13 juni kommer Moderaternas partiledare Ulf Kristersson och Moderaternas vice partiledare Elisabeth Svantesson åka på valturné. Tre dagar, 1203 kilometer, hundratals väljare på åtta orter. Under tisdagen besöker Kristersson och Svantesson Göteborg och rullar sedan vidare mot Varberg och Halmstad. Schema för turnén dag 2: 08.30 Ulf Kristersson, Elisabeth Svantesson och Axel Josefson håller pressträff i Göteborg. Under pressträffen presenteras flera nya förslag på rättsområdet. Otterhällegatan 2, 411 18 Göteborg. 10.30 Besök Ringhals Kärnkraftverk. Ringhals Kärnkraftverk, 432 85 Väröbacka 18.00 Dörrknackning i Halmstad. Kattegattsvägen 19, 302 70 Halmstad ____ Media är välkomna att närvara och tid för intervjuer finns. Obligatorisk föranmälan till pressekreterare Siri Steijer eller pressekreterare Hanna Strömberg.

Pressträff med Ulf Kristersson, Elisabeth Svantesson och Axel Josefson i Göteborg10.6.2022 10:41:05 CEST | Pressmeddelande

På tisdag, den 14 juni, håller Moderaternas partiledare, Ulf Kristersson, Moderaternas ekonomiskpolitiska talesperson, Elisabeth Svantesson och kommunstyrelsens ordförande i Göteborg, Axel Josefson, pressträff i Göteborg. På pressträffen presenteras flera nya förslag på rättsområdet. Tid och plats: Tid: 08.30 Plats: Otterhällegatan 2, 411 18 Göteborg Obligatorisk föranmälan till pressekreterare Siri Steijer eller pressekreterare Hanna Strömberg.