Unknownbetting.se uppdaterar topplistan på webbplatsen

Allt fler användare i Sverige vänder sig till aktörer som erbjuder registrering via BankID. Unknownbetting.se har nu uppdaterat deras topplista över aktörer med svensk licens för att det ska bli enklare att navigera bland det stora utbudet.

Betting utan konto är en snabbväxande trend som blivit allt mer populär hos bettingsidor på den svenska marknaden de senaste åren. Numera kan användare spela på flertalet spelbolag utan att registrera sig för ett traditionellt konto.

Betting utan konto handlar kort och gott om registrering via BankID, då man enligt svensk lag och bestämmelser inte får spela utan spelkonto. Fördelar med betting utan konto är att spelare slipper genomgå en tidskrävande registreringsprocess och tack vare snabb legitimering med BankID så kan spelare börja spela direkt. Detta populära fenomen växte fram redan innan spelregleringen trädde i kraft i Sverige. BankID kom till spelbranschen redan år 2017 och i dagsläget erbjuder många spelbolag tjänsten. Detta fenomen erbjuds för närvarande endast i Sverige och i Finland.

En avgörande faktor till varför betting utan konto har blivit så populärt är det möjliggör så att spelare kan komma igång snabbt och tryggt. Faktum är att både spelare och spelbolag värdesätter just säkerhet då det gynnar bägge sidor. Då spelkontot är kopplat till spelarens bank via BankID går det inte heller att komma åt kontot genom ett traditionellt lösenord.

-       Numera erbjuder nästan alla spelbolag med svensk licens betting utan konto. Trots detta finns det flera aktörer som sticker ut från mängden, det kan exempelvis vara blixtsnabba uttag eller bäst mobilapp. Vi recenserar ständigt nya aktörer med svensk licens för att det ska bli enklare att navigera bland de olika spelsidorna. Vi har nyligen uppdaterat vår topplista på bettingsidor utan registrering, säger pressansvarig på Unknownbetting.se

Flera av de bettingsidor som är etablerade på den svenska marknaden är seriösa profiler som erbjuder flera bra alternativ för spelare. Det finns dock även ett par oseriösa aktörer som man noga bör akta sig för och därmed är det alltid säkrast att spela hos en bettingsida med svensk licens.

Presskontakt:

Niklas Kjellander, CEO, info@unknownbetting.se

Ny jämförelsesajt av billiga mobilabonnemang9.6.2021 10:22:56 CEST | Pressmeddelande

Det är en djungel att välja mobilabonnemang och olika erbjudanden förvirrar ofta konsumenten vilket som är bäst. För att underlätta detta har hemsidan Nyttmobilabonnemang.se startats, med syftet att hjälpa konsumenterna att hitta det bästa mobilabonnemanget till bäst pris. Genom jämförelser gjorda av branschexperter listas de bästa, målgruppsanpassade och billigaste mobilabonnemangen. Hemsidan uppdateras dagligen med aktiva rabatter och erbjudanden.