Uppdatering 11 juni - Lagning av vattenläcka vid Kallerstadsleden fortsätter under vecka 24

Arbetet med den komplicerade vattenläckan som uppstod söndag kväll den 30 maj, kommer att fortgå även under vecka 24 (14-20 juni).

Inga kunder är utan vatten, men trafiken påverkas då påfarten till Tornby fortsätter att vara helt avstängd.

Mats Johansson, Affärsenhetschef ledningsnät, 013-20 81 16
mats.johansson@tekniskaverken.se

Uprsprungstext:

Lagning av vattenläcka vid Kallerstadsleden fortsätter under vecka 23

Arbetet med den komplicerade vattenläckan som uppstod under söndagskvällen (30 maj) kommer att fortgå även under vecka 23 (7-13 juni).

Mats Johansson, Affärsenhetschef ledningsnät, 013-20 81 16
mats.johansson@tekniskaverken.se

581 15 Linköping

211 000 privat- och företagskunders vardag. Tillsammans med våra kunder tar vi hand om och nyttjar jordens resurser på ett bättre sätt, med mer nytta och mindre påverkan på miljön. Vi erbjuder tjänster inom elnät och elhandel, avfall, biogas, effektiva energilösningar, vatten och avlopp, fjärrvärme, fjärrkyla, bredband, belysning och laddlösningar.

Välkommen att läsa mer på tekniskaverken.se

Tekniska verken i Linköping AB (publ) Box 1500 581 15 Linköping Besöksadress: Brogatan 1 Presskontakt: 013-20 91 40 Växel: 013-20 80 00

Läs om vårt bidrag till FN:s globala mål här