Uppdatering Biogasmacken vid Gumpekulla tillfälligt stängd

På grund av tekniska problem har biogasmackarna på Sigbjörnsgatan 1, vid Gumpekullarondellen, och Rydsvägen 1, vid Vallarondellen, i Linköping tillfälligt stängt.

Kunder hänvisas till mackar i närheten.

Aktuell driftinformation finns här

Anna Lövsén, vd, Svensk Biogas, 013-20 81 91
anna.lovsen@svenskbiogas.se

Tekniska verken är en del av drygt 230 000 privat- och företagskunders vardag och vi levererar tjänster som gör livet enklare. Vi erbjuder elnät, belysning, vatten, fjärrvärme, fjärrkyla, hantering av avfall, bredband, biogas, effektiva energilösningar och elhandel. Vår vision är att bygga världens mest resurseffektiva region och tillsammans med våra kunder är vi på rätt väg. Välkommen att läsa mer på tekniskaverken.se