Uska tecknar avtal med Omsorg i Linneryd AB

Uska har tecknat ett avtal med Omsorg i Linneryd AB avseende rekrytering av boendestödjare till Furuvägens gruppbostad.

Omsorg i Linneryd AB mål är att erbjuda en kvalitativ och individanpassad omsorg för personer med psykisk eller social funktionsnedsättning.

Vi på Uska är mycket glada över att få hjälpa Omsorg i Linneryd med deras behov av att hitta kompetenta boendestödjare. I och med att Uska.se i realtid matchar kandidater och arbetsgivare utifrån kompetens, preferens och erfarenhet kommer vi att kunna leverera kvalitativa kandidater med snabbhet, precision och kvalitet, säger Fredrik Arrhenius på Uska.

Uska är Sveriges största samlingsplats för undersköterskor, vårdbiträden och personliga assistenter. Vår vision är att göra det enkelt och kul att söka jobb. Uska.se är en matchningstjänst som sammanför arbetsgivare och kandidater utefter preferenser, kompetens och önskemål. Som en dejtingapp för arbetsgivare och arbetstagare.