Välkommen till Moderaternas arbetsstämma 2021

Torsdagen den 21 oktober till och med söndagen den 24 oktober pågår Moderaternas arbetsstämma på Clarion Hotel Sea U i Helsingborg.

Arbetsstämman inleds kl 13.00 torsdagen den 21 oktober med ett öppningstal av partiordförande Ulf Kristersson.

Samtliga personer som ska delta under Moderaternas arbetsstämma ska kunna uppvisa ett giltigt covidbevis. Det finns två typer av covidbevis som godkänns:

• Vaccinationsbevis – Beviset ska innehålla info att du vaccinerats med två doser mot Covid-19.
  • Testbevis – Bevis på negativt covidtest (ej äldre än 48 timmar).

Pressrummet öppnar kl 09.00 på torsdagen. Ackreditering för media samt preliminärt program hittas på länken: https://invajo.com/l/Afq7tod6Ux

Sista dagen för ackreditering är måndagen den 11 oktober.

Ulf Kristersson och Elisabeth Svantesson drar igång valrörelsen med bussturné19.11.2021 16:18:26 CET | Pressmeddelande

I dag, fredag den 19 november, rivstartade Moderaternas partiordförande Ulf Kristersson och Moderaternas vice partiordförande Elisabeth Svantesson valrörelsen med en bussturné. Fem dagar, 1400 kilometer, hundratals väljare på fem orter. Turnén inleds i Stockholm med verksamhetsbesök och samtal med väljare och fortsätter sedan till Trollhättan, Göteborg, Burseryd och Växjö.