Varning för oseriösa dörrknackande säljare i Mjölby

Mjölby-Svartådalen Energi, MSE, har den senaste tiden fått flera samtal från kunder som berättar att de fått påhälsning av dörrknackande säljare som påstår att MSE ska läggas ned, och att företaget som säljaren representerar är kundens nya elleverantör. Detta stämmer inte! MSE har en lång historia som en lokal och långsiktigt hållbar energileverantör och ser mycket allvarligt på den här typen av händelser.

Jonny Cammerfjord, vice vd MSE, 070-685 51 45
Jonny.Cammerfjord@mse.se

215 000 privat- och företagskunders vardag. Tillsammans med våra kunder tar vi hand om och nyttjar jordens resurser på ett bättre sätt, med mer nytta och mindre påverkan på miljön. Vi erbjuder tjänster inom elnät och elhandel, avfall, biogas, effektiva energilösningar, vatten och avlopp, fjärrvärme, fjärrkyla, bredband, belysning och laddlösningar.
Välkommen att läsa mer på tekniskaverken.se (http://tekniskaverken.se/)