Västanhede Trafik blir officiell partner till Svenska Ishockeyförbundet

Svenska Ishockeyförbundet har tecknat ett treårigt avtal med Västanhede Trafik som blir officiell partner till förbundet med start i maj 2019. Samarbetet innebär att Västanhede Trafik står för transporter för förbundet och alla representationslag.

Anders Larsson, Ordförande Svenska Ishockeyförbundet, Tomas Ramsell VD/Ägare Västanhede Trafik, Tommy Boustedt, Generalsekreterare Svenska Ishockeyförbundet

- I den här processen har vi upplevt ett stort intresse från flera aktörer att associeras och samarbeta med oss på Svenska Ishockeyförbundet vilket är väldigt glädjande. Vi vill arbeta med officiella partners där vi hittar ett ömsesidigt utbyte och ett bra samarbete kontra att teckna leverantörer, så det ska bli roligt att få arbeta med Västanhede Trafik med start i maj, säger Christer Plars, Kommersiell Chef på Svenska Ishockeyförbundet.

- Vi är otroligt stolta över samarbetet och tycker att det ska bli fantastiskt roligt att få transportera landslagen i våra bussar. Det ger oss också ett spännande nätverk som vi tror kan ge oss stora möjligheter framöver, säger Västanhedes VD/Ägare Tomas Ramsell.

Bilder

Abonnera på våra pressmeddelanden.