Vecima Features 80 Program Hospitality Video Gateway at ANGA COM

Industry-recognized Terrace DVB highlighted at European Tech Show

VICTORIA, British Columbia, June 12, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- Vecima Networks Inc. (TSX:VCM), an experienced designer and manufacturer of innovative network technology solutions is pleased to feature its new 80 program Terrace DVB Commercial Video Gateway at the ANGA COM Exhibition & Conference that takes place in Cologne, Germany from June 12 - 14, 2018.

Terrace DVB, is a multi-channel DVB-C to DVB-T/DVB-C decrypting transmodulator used for business-to-business commercial video applications. By offering both SD and HD programming in a single 1RU chassis, Terrace DVB has the flexibility to adapt to emerging technologies as well as legacy formats, enabling DVB cable operators worldwide to effectively service their commercial accounts, providing bulk digital services in the most efficient and cost-effective way.

Vecima's Terrace DVB is the European version of its successful Terrace QAM platform which is used in over 6000 hotels across North America. To learn more about Vecima's Terrace DVB, please visit Hall 7, Booth# E77 at ANGA COM in Cologne, Germany, or find additional product details at www.vecima.com/terrace-dvb/.

About Vecima Networks
Vecima Networks Inc. (TSX:VCM) is a globally recognized leader in creating breakthrough technology solutions that empower network service providers to connect people and enterprises to information and entertainment worldwide. Vecima products for the cable industry allow service providers a cost-effective Last Mile Solution® for both video and broadband access, especially in the demanding business services market segment. Vecima's Video Content Delivery and Storage business, operated under the Concurrent brand, includes solutions and software for industries and customers that focus on storing, protecting, transforming, and delivering high value media assets. Vecima also provides fleet managers the key information and analytics they require to optimally manage their business under the Contigo, Nero Global Tracking, and FleetLynx brands. For more information, please visit www.vecima.com.

Vecima Networks
Investor Relations - +1-250-881-1982
invest@vecima.com

Source: Vecima Networks Inc via Globenewswire

About GlobeNewswire

Subscribe to releases from GlobeNewswire

Subscribe to all the latest releases from GlobeNewswire by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from GlobeNewswire

Auriant Mining:s delårsrapport för Q1 2020 och online-konferens den 29 maj 202025.5.2020 12:05:44 CESTPressmeddelande

Auriant Mining AB har nöjet att meddela att Bolagets delårsrapport för Q1 2020 kommer att publiceras på fredagen den 29 maj. Detta kommer att följas av en interaktiv webcast för analytiker och investerare med vd Sergey Ustimenko som kommer att presentera Auriant Mining:s resultat för Q1 2020 samt med en möjlighet att ställa frågor. Evenemanget börjar kl. 13:00 CET (13:00 Stockholm, 14:00 Moskva, 12:00 London). De som vill få en e-postpåminnelse en timme innan evenemanget kan registrera sig genom länken eller öppna följande länk direkt för att delta i online-konferensen fredagen den 29 maj: Link to register on Q1 2020 Interim Report Online Conference För mer information, vänligen kontakta: Sergey Ustimenko, VD Tel: +7 495 109 02 82 E-post: sergey.ustimenko@auriant.com Företagsnamn: Auriant Mining AB Kortnamn: AUR ISIN-kod: SE0001337213 Website: www.auriant.com www.facebook.com/AuriantMining/ Auriant Mining AB (AUR) är ett svenskt gruvbolag med inriktning på prospektering och guldprodukt

HOYLU AB: HOYLU FÅR NY ORDER FRÅN KONSTRUKTIONSFÖRETAG.22.5.2020 08:45:00 CESTPressmeddelande