Vero Moda tillbaka i Norrköping city

Den 26 april öppnar Vero Moda sin 154 kvm stora butik i Linden Köpcentrum.

Lundbergs satsning i Linden Köpcentrum, med målsättningen att vara regionens främsta modegalleria, gjorde det enkelt för Vero Moda att komma tillbaka till Linden efter ca 1,5 års frånvaro.
- Vi tycker att det är jättekul att Vero Moda har kommit tillbaka till oss på Linden Köpcentrum, säger Alexander Gil, uthyrare kommersiella lokaler Handel. De har varit saknade och är en viktig aktör när vi positionerar Linden Köpcentrum som regionens bästa modegalleria.

Vero Moda var ett av det första varumärkena som lanserades inom det som senare skulle bli Bestseller-familjen. I dag är Vero Moda ett framgångsrikt modeföretag med butiker och medarbetare över hela världen. Butiken säljer damkläder med moderiktiga trender för den medvetna kvinnan som söker enkelhet och fast-fashion.

Vid frågor, kontakta:

Alexander Gil
Uthyrare, kommersiella lokaler, Handel
0709-21 66 28

Alexander Gil
Uthyrare, kommersiella lokaler, Handel
0709-21 66 28

Olai Kyrkogata 40
601 85 Norrköping

011-21 65 00

Fastighets AB L E Lundberg grundades 1944 och har utvecklats till en av Sveriges största privata fastighetsägare. I bolaget arbetar cirka 170 medarbetare som ger cirka 1 500 kommersiella kunder möjlighet att utvecklas och gör sitt yttersta för att erbjuda fler än 10 000 bostadshyresgäster en trygg och trivsam bostad. Det förvaltade fastighetsbeståndet uppgår till cirka 1,1 miljoner kvadratmeter uthyrbar yta och är fördelade på 147 fastigheter på tio marknadsområden.
Fastighets AB L E Lundberg är ett helägt dotterbolag till det börsnoterade L E Lundbergföretagen AB.

Följ Fastighets AB L E Lundberg

Abonnera på våra pressmeddelanden.

Senaste pressmeddelandena från Fastighets AB L E Lundberg