Viggo Foundation går in som huvudsponsor i Nybrobragden Special i Borlänge

IFK Borlänge Alpin , under ledning av Anette Nilsson och Börje Olsson, arrangerar Nybrobragden Special i januari varje år. Detta arrangemang innefattar individuell alpin träning och tävling utifrån personens egna förutsättningar.

ViggoFoundation är stolta att gå in som huvudsponsor för detta arrangemang 2019.
Vi vill passa på att tacka Anette och Börje för deras insatser för barnen - utan er ingen skidåkning

För mer information och kontakt med Nybrogbragden Special hör av er till
Anette Nilsson mejl: flintanette@telia.com eller 070-5881376

Vill du komma i kontakt med Måns Möller och Viggofoundation hör av er till oss på mail: Viggofoundation@gmail.com