Vision vill inspirera fler att förverkliga sina jobbdrömmar

I början av april lanserar Vision sin nya reklamkampanj Gör ditt jobb till din dröm. Tillsammans med reklambyrån Garbergs har fackförbundet tagit fram filmer och annonser som ska inspirera befintliga och potentiella medlemmar till att förverkliga sina jobbdrömmar.

- Med konceptet Gör ditt jobb till din dröm vill vi ge medlemmar kraft och inspiration att påverka sin arbetssituation. Du behöver inte byta jobb för att uppfylla dina drömmar, du kanske bara behöver ett fackförbund som ger dig rätt verktyg, säger Jonas Tränk, Marknadschef på Vision.

Fackförbundets medlemmar jobbar oftast inom kommun, landsting eller kyrka med uppdrag att leda, utveckla och administrera välfärden. Vision möter medlemmarnas villkor dagligen med olika typer av stöd och tjänster

- Vi erbjuder exempelvis professionell rådgivning, tillgång till ett mentornätverk och bra utbildning som hjälper medlemmen att får koll på sina rättigheter och att ta sig vidare i karriären. Vi har dessutom en av marknadens vassaste inkomstförsäkring som uppskattas av många, säger Karin Ottosson, utvecklingschef på Vision.

Kampanjen Gör ditt jobb till din dröm har Vision utvecklat tillsammans med reklambyrån Garbergs. Filmen är gjord tillsammans med regissörsduon Cherry Cobra på Camp David.

För mer information, kontakta:

Karin Ottosson, Utvecklingschef Vision, 070 317 6378, karin.ottosson@vision.se

Linda Nordebäck, Varumärkesansvarig Vision, 072 987 21 31, linda.nordeback@vision.se