WELL Fastigheter har BLACK FRIDAY för bostäder

Imorgon har WELL Fastigheter Black Friday-kampanj med rabatt på utvalda bostäder som är redo för inflyttning. De som under fredagen 23 november köper en bostad får 20% på listade priser.

Kampanjen är i linje med bolagets filosofi om att leverera lyxiga bostäder till folkliga priser. Black Friday-erbjudandet över en dag passar väl in i rådande situation på bostadsmarknaden där många har svårt att köpa en bostad.

- Jag tror att i en tid där det för bostadsköpare har blivit svårare att få lån och konkurrensen om att sälja bostäder hårdnar är alla bostadsproducenter tvungna att vara kreativa i och samtidigt villiga att möta köparna med attraktiva villkor, säger Christofer Carlsson, grundare och vd för Well Fastigheter.

Erbjudandet gäller för den som kommer till WELLs kontor mellan 09.00-18.00 fredagen den 23 november 2018 och köper en bostad. Bostäderna är färdigställda och redo för inflyttning.