Well startar HUB för konsulter inom fastighetsbranschen

Well fastigheter startar coworking-koncept för fastighetsbranschen i centrala Stockholm. I en kreativ miljö på 400 kvadratmeter utvecklar Well en HUB för konsulter och mindre bolag som arbetar inom fastigheter.

I en tid där flera bolag i fastighetsbranschen väljer att säga upp medarbetare och istället använda sig av konsulttjänster behövs nya typer av arbetsplatser. Enskilda konsulter och mindre bolag har ett stort behov av flexibilitet, nätverksbyggande och närhet till sina kunder. Genom att öppna upp sitt eget kontor för att andra inom fastighetsbranschen vill Well skapa en mötesplats som ger större möjligheter för att bygga nya och utveckla befintliga kundrelationer.

”Vi erbjuder en enkel coworking-lösning för konsulter i fastighetsbranschen som vill hitta nya samarbeten och ett roligt sammanhang. HUBen erbjuder både gemenskap och möjlighet till nya affärer. Exempelvis söker vi själva samarbetspartners och ser gärna att det är någon som vi lärt känna över en kaffe”, säger Christofer Carlsson, VD och grundare på WELL Fastigheter.