WhistleB avasi uuden toimiston Helsinkiin

Whistleblowing -palveluita tarjoava yritys WhistleB julkisti avanneensa uuden toimiston Helsingissä, vahvistaen palveluitaan pohjoismaissa sekä keskittyen erityisesti loistavien asiakaskokemusten luomiseen.

Vera Nilsson ja Anna Stenbäck WhistleB:n Helsingin toimistolla

Yritys on kasvanut merkittävästi viime vuosien aikana. Erityisen suurta kasvu on ollut pohjoismaissa. WhistleB:llä on tällä hetkellä asiakkaita yli 150:ssä eri maassa ja sen tarjoama ilmoituspalvelu julkaistiin hiljattain Microsoft Azure Marketplacessa maailmanlaajuisesti.
”Olemme aina pyrkineet tarjoamaan asiakkaillemme mahdollisimman korkeatasoista palvelua ja uudet toimihenkilömme Suomessa auttavat meitä säilyttämään tämän tason myös laajamittaisen kasvumme aikana”, kertoo Gunilla Hadders, yksi WhistleB: n perustajista.
WhistleB:n tarjoama palvelu auttaa asiakkaita antamaan työntekijöilleen ja muille sidosryhmille mahdollisuuden hälyttää epäeettisestä liiketoimintakäytännöstä, kuten korruptiosta, syrjinnästä, häirinnästä tai ympäristöriskeistä. Asiakkaan näkökulmasta palvelu on yksinkertainen ja helppokäyttöinen. Järjestelmä sisältää vankan viestintätyökalun ja tapausten hallinnan, joka mahdollistaa nimettömän raportoinnin, vuoropuhelun anonyymin ilmiantajan kanssa sekä strukturoidun ja luotettavan seurannan.
"Helppokäyttöisyys on asiakkaille järjestelmän ydin. Asiakkaalle pitäisi olla yksinkertaista ottaa järjestelmä käyttöön ja sen käyttäjien helppo oppia käyttämään sitä. Teemme paljon työtä vaatimustenmukaisuuden, tietoturvan ja käytettävyyden toteuttamiseksi, jotta asiakkaidemme ei tarvitse huolehtia tästä. Uusi asiakaslähtöinen tiimimme Helsingissä keskittyy varmistamaan, että jatkamme tehokkaiden prosessien ja rakenteiden luomisessa asiakkaidemme tarpeiden mukaisesti ", Gunilla Hadders kertoo.
Palvelu on yhteensopiva kansallisten tietosuojasääntöjen kanssa, mukaan lukien EU: n yleinen tietosuojadirektiivi (GDPR).

Vera Nilsson ja Anna Stenbäck WhistleB:n Helsingin toimistolla