​Wollter och Elisa i BingoLotto

Elisa Lindström och Christopher Wollter

Sångerskan Elisa Lindström och skådespelaren Christopher Wollter spelar i höst huvudrollerna i The Sound of Music på Nöjesteatern i Malmö och gästar BingoLotto på söndag. Dessutom får vi besök av Ferry Svan, nybliven juniorvärldsmästare i timbersports, tillika son till Gunde Svan.

Sound of Music och Ferry Svan

Elisa Lindström är till vardags sångerska dansbandet Elisa's och 2016 dansade hon hela vägen fram till finalen i Let's Dance – och vann. Skådespelaren Christopher Wollter har bl.a. haft roller på Dramaten och Lorensbergsteatern och har setts i TV-serier och filmer som Maria Wern och Anna Odells Guldbaggevinnande Återträffen. I höst står de båda på Nöjesteaterns scen i Malmö för att framföra klassikern Sound of Music. På söndag berättar de om det stundande äventyret i BingoLotto.

Gunde Svans son Ferry, 21, satsar på att bli bäst i världen i timbersport, sporten där man med yxa och såg ska ta sig igenom vedblock. Han har redan vunnit både nordiska mästerskapen och JVM. På söndag gästar han BingoLotto.

Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Ingvar Oldsberg.

BingoLotto – Söndag 11 juni kl. 18 i TV4.