Workforce Logiq utnämnda till Marknadsledare av Ardent Partners 2020 VMS Technology Advisor Rankings

Workforce Logiq har rankats som “marknadsledare” i Ardent Partners VMS Technology Advisor 2020. Workforce Logiq har utvärderats mot sju VMS-leverantörer, inklusive tre av de största i branschen. De får utmärkelsen för sina prognosfunktioner, sin progressiva funktionalitet för personalstyrning, sitt engagemang för direktinköp och den övergripande användarvänligheten i plattformen.

Workforce Logiqs VMS-funktioner som utgör en del av den integrerade MSP-lösningen (Managed Service Provider), rankas högt för Solution Strength. Det är en bedömning av förmågan att stödja inköp av konsulthjälp med rekvisitionshantering, hantering av kandidatprofiler arbetsbeskrivningar och support för upphandling av tjänster. Företaget rankades också högt för Provider Strength, alltså en samlad bedömning av tjänster, global närvaro, produktutbud, arbetsberedskap, total arbetsstyrka och kundreferenser.

"Under de senaste två åren har Workforce Logiq genomgått en stor förvandling från MSP- och VMS-lösningar till en leverantör av innovativa, AI-drivna personalstyrningsfunktioner och tjänster", säger Christopher J. Dwyer, vice president FoU på Ardent Partners. "Företagets engagemang för direkt inköp av konsulthjälp och fokus på nya och innovativa lösningar för personalstyrning har bidragit till dess ställning som marknadsledare."

VMS Technology Advisor 2020 är utformad för att hjälpa HR- och upphandlingschefer att hitta rätt bland alla VMS-lösningar. Ardent Partners utvärderade VMS-leverantörer utifrån VMS-funktionalitet, övergripande användarupplevelse, arbetsbeskrivning, upphandling av tjänster, planering av arbetskraft, arbetskraftsanalys, produkter och global närvaro.

Workforce Logiq skiljer sig från konkurrenterna på viktiga områden:

• AI, maskininlärning och trendanalys: Workforce Logiqs prognosskapande intelligens ger användarna vägledning och en stark funktion för framtagande av kandidatprofiler.
  • Sömlös användarupplevelse: Workforce Logiqs VMS-verktyg ger tydliga navigeringsvägar och hjälper användaren med integrerade "live learning" -funktioner.
  • Direkt sourcing: Tack vare Workforce Logiqs förvärv av ENGAGE Talent, hjälper systemet med att identifiera och rekrytera kandidater som troligen är öppna för att byta jobb och sända dem relevanta meddelanden - allt drivet av patentsökta AI-analysflöden.

"För att kunna konkurrera om talangerna behöver dagens arbetsgivare en AI-baserad hjälp för att fatta snabba och kloka beslut", säger Workforce Logiqs VD Jim Burke. "Som Ardent Partners marknadsledare kommer Workforce Logiq fortsätta att förändra hur våra kunder hittar och bibehåller den personal de behöver."

För mer information om hur Workforce Logiq hjälper organisationer att attrahera rätt personal, läs mer på: www.workforcelogiq.com.

Om Workforce Logiq

Workfore Logiq, en global leverantör av AI-drivna teknologier, arbetskraftsdata och tjänster till stora bolag, hjälper organisationer att attrahera och behålla den kompetens som behövs för att de ska växa. Bolaget har kunder i över 50 länder och erbjuder rådgivning, realtidsanalys, förutsägande analys och andra patenterade, prisvinnande, teknologier. Workforce Logiqs globala lösningar för kompetensförsörjning hjälper kunder med alla program för att attrahera kompetens och behålla personal, inklusive heltidanställda, konsulter och frilanspersonal. Workforce Logiq ägs av The Carlyle Group och hjälper kunder att uppnå bättre finansiell kontroll samt kontroll över arbetsledning och utförande relaterat till deras kompetensförsörjning. Idag har bolaget över 1000 experter inom arbetsledning som hanterar 8000 kunder och 3 miljarder dollar i globala utgifter. Huvudkontoret finns i Orlando, Florida, och det europeiska huvudkontoret finns i Stockholm. Workforce Logiq portföljbolag inkluderar AI-bolaget ENGAGE Talent, lönehanteringsbolaget LOKI Systems och bakgrundskontroll-bolaget Quick Search. Besök http://www.workforcelogiq.com för mer information, följ oss på Twitter via @WorkforceLogiq eller läs mer på vår LinkedIn-sida.

Om Ardent Partners

Ardent Partners är ett undersöknings- och rådgivningsbolag som fokuserar på att definiera och vidareutveckla inköps- och finansstrategier för att uppnå resultat som är best-in-class. Sedan 2010 har Ardent Partners arbetat med inköp, fintech och lösningar inom arbetsledning. De har även producerat undersökningsresultat som hjälper beslutsfattare att förstå det tekniska landskapet och välja de bästa alternativen. Besök www.ardentpartners.com för mer information.

Abigail Holmes
Corporate Ink for Workforce Logiq
workforcelogiq@corporateink.com
617.969.9192

Disruptive Tech Asean Comments That Semiconductor Industry in China Eyes on a New Beyond the Manufacturing Of 7nm Chips3.12.2020 11:00:00 CETPress release

Disruptive Tech Asean learnt from Li Ke from China Semiconductor Industry Association (CSIA) that an integrated circuit industry is vital for developing modern industries, and China is therefore imperative to localize chip industry supply chain and develop homegrown-core chips. Li Ke believes that China will have the ability to fully mass-produce its own 28nm chips in one or two years, as well as having a completely domestic industry chain and independent chip manufacturing capabilities. According to Gartner’s forecast at the end of 2019, the global semiconductor market would grow by 12.5% in 2020. Yet, with devastating impacts of the COVID-19 pandemic, the forecast was revised to a decline of 0.9%. According to Andrew Norwood, Research Vice President at Gartner, “COVID-19 has distorted supply chain and manufacturing operations across the world and will lead to a drastic drop in consumer and enterprise spending across most areas with a few exceptions.” The US-China trade war has also c

LivaNova and Gyrus Capital Enter into Agreement for the Purchase of Heart Valve Business3.12.2020 11:00:00 CETPress release

LivaNova PLC (NASDAQ:LIVN), a market-leading medical technology and innovation company, and Gyrus Capital (Gyrus), an investment firm dedicated to investments in the healthcare and sustainability sectors, today announced they have entered into an agreement whereby entities funded and controlled by Gyrus will acquire the LivaNova heart valve (HV) business. The LivaNova Board of Directors unanimously approved the divestiture, which it believes will enable the Company to sharpen its focus within its primary platforms, neuromodulation and cardiovascular, and to dedicate increased resources toward executing its promising pipeline opportunities. Once the transaction is complete, Gyrus intends to focus management attention and investment on the HV business to position it to become a leading player in the surgical heart valve market globally, translating into even greater opportunities for employees, customers and patients. This press release features multimedia. View the full release here: ht

Telefonica UK (O2) and IDEMIA Working to Securely Connect 23 Million Homes in the UK With Smart Meters By 20253.12.2020 10:30:00 CETPress release

O2 in partnership with IDEMIA, the global leader in Augmented Identity, has today supplied secure connectivity to over 4 million UK homes with a second generation Smart Meter. The rollout will continue into the future, supporting the UK government program to deploy Smart Meters for all UK households and small businesses. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20201203005370/en/ (Photo: Business Wire) As part of the transition to a flexible energy market that requires a low carbon economy and sustainable consumption habits, smart meters give consumers near real-time information on energy helping them to take control of their energy usage and bring an end to estimated billing. Smart meters come with in-home displays to enable consumers to have a better understanding of their energy usage. Against that backdrop, customers using the latest generation of smart meters are reporting an average saving of around 10% per month.

Measuring What Matters: A New Approach to Assessing Sovereign Climate Risk3.12.2020 09:23:00 CETPress release

Moody’s affiliate Four Twenty Seven today released a report analyzing the future exposure of the global population, the economy, and agriculture to a range of climate hazards, exploring both global trends and findings by country. Leveraging new analytics developed by Four Twenty Seven, the report assesses exposure to floods, heat stress, hurricanes and typhoons, rising sea levels, wildfires, and water stress and is based on the only known global dataset matching physical climate risk exposure to population location, GDP Purchasing Power Parity (PPP), and agricultural areas within countries. “This novel dataset provides a detailed view of the exposure of key human and economic assets around the world. Understanding exposure is critical for investors and credit institutions to price climate risk, but also to help direct finance flows towards adaptation and resilience where they’re most needed,” says Emilie Mazzacurati, Global Head of Moody’s Climate Solutions in Moody’s ESG Solutions Gro

PMI Commits to Disability Inclusion by Joining The Valuable 5003.12.2020 09:05:00 CETPress release

Philip Morris International Inc.(PMI) (NYSE: PM) today announced that CEO André Calantzopoulos has joined The Valuable 500—a global movement putting disability inclusion on the business leadership agenda. Signing on to this initiative marks another significant step in PMI’s journey of advancing inclusion and diversity in the workplace. André Calantzopoulos said: “Businesses with a global operating footprint, such as PMI, can make a meaningful impact by ensuring that everyone—including individuals with a disability—can prosper in the workplace. By signing The Valuable 500, I am proud to join forces with a host of other CEOs who are challenging their organizations and the business world to broaden the focus of their inclusion and diversity efforts, and to help create a more inclusive world for the 1.3 billion people with disabilities. This is the right thing to do as part of our broader work to create a more equitable society. And it is also the smart thing to do, allowing PMI to tap int