World Wide Padel AB

World Wide Padel går in i Mellanöstern med Christian Wilhelmsson som delägare!

Efter World Wide Padels starka start i Shanghai med flera nya padelcenter och ett stort intresse från alla typer av kundgrupper, tar man nu steget in på en ny marknad.

Roberto Rodriguez,
Säljansvarig i Mellanöstern (vänster)
roberto@worldwidepadel.com
Christian Wilhelmsson, (höger)
World Wide Padel-partner i Mellanöstern.
christian@worldwidepadel.com
Roberto Rodriguez, Säljansvarig i Mellanöstern (vänster) roberto@worldwidepadel.com Christian Wilhelmsson, (höger) World Wide Padel-partner i Mellanöstern. christian@worldwidepadel.com

”Mellanöstern är en något mer mogen marknad än Kina, men padel växer exponentiellt även här.” Säger Johan Hansson vd på World Wide Padel och fortsätter, ”tillsammans med två partners, Christian Wilhelmsson, tidigare proffsfotbollsspelare och landslagsspelare och padelprofilen Roberto Rodriguez, öppnar vi nu en försäljningsavdelning i Dubai. Både Christian och Roberto har ett omfattande nätverk av kontakter i regionen och känner marknaden väl.”
”Det finns redan ett stort intresse för World Wide Padels produktportfölj och våra skräddarsydda erbjudanden med premiumbanor. Och med två så starka partners i regionen kommer vi snabbt att bli en eftertraktad leverantör av padelbanor,” avslutar Johan.

Roberto Rodriguez,
Säljansvarig i Mellanöstern (vänster)
roberto@worldwidepadel.com
Christian Wilhelmsson, (höger)
World Wide Padel-partner i Mellanöstern.
christian@worldwidepadel.com

World Wide Padel AB

+46 0 76-880 00 18http://worldwidepadel.com

World Wide Padel säljer och installerar padelbanor i premiumsegmentet över hela Norden. Bolaget startade 2015, det ägs och drivs av grundarna. Förutom försäljning och installation driver vi sedan 2020 även egna anläggningar genom Padelklubben. Vi säljer även en helt unik flytande padelbana under varumärket Flodel™, som byggs i samarbete med flytbryggstillverkaren Pontech.

Under 2021 räknar vi med att sälja över 400 banor i Norden. World Wide Padel har även ett bolag Kina med kontor och padelcenter i Shanghai

Följ World Wide Padel AB

Senaste pressmeddelandena från World Wide Padel AB