YH-mässorna 2020 ställs in med anledning av coronaviruset COVID-19

Efter rekommendation från folkhälsomyndigheten har regeringen beslutat att större sammankomster inte får hållas. YH-mässorna som var tänkta att hållas i Malmö den 26 mars respektive Göteborg den 31 mars ställs in med anledning av coronaviruset COVID-19.

Kvalitetssäkring
studentum.se väljer att ställa in mässorna då ett uppskjutande skulle innebära ett sämre utfall för både besökare och utställare. studentum.se vill att YH-mässorna ska hålla en hög kvalitet och ser fram emot YH-mässorna 2021.

Berörda parter
studentum.se förstår att detta kan väcka frågor hos utställare, besökare och andra berörda parter och uppmuntrar de med frågor att komma i kontakt med oss.

Premiären för virtuell utbildningsmässa drog många besökare7.10.2020 10:00:00 CESTPressmeddelande