Sircular

Med en unik plattform bygger Sircular ett marknadsledande ekosystem, där tillgången på data möjliggör en anpassad matchmaking mellan startups och investerare. Den digitala plattformen gör det möjligt för acceleratorer, investerare och startups att effektivt få, hantera och utbyta data för att göra bättre investeringsbeslut.

Sircular signar strategiskt avtal med Norrsken9.6.2022 06:00:00 CEST | Pressmeddelande

I takt med ett ökat intresse för att investera i onoterade bolag, har Sircular tagit en unik position på marknaden. Genom sin SaaS lösning förenklar man ekosystemet för finansiering av tillväxtbolag. Hittills har acceleratorer som +Impact (Danske Bank), Invest Stockholm och Time to Raise använt plattformen. Nu har Sircular skrivit avtal med en av världens främsta acceleratorer, Norrsken Impact Accelerator.

Sircular rekryterar marknadschef från Fundler1.6.2022 16:58:51 CEST | Pressmeddelande

Sedan starten 2020 har fintech-bolaget Sircular etablerat en unik plattform som gör det enkelt för investerare och tillväxtbolag att hitta varandra. Sircular sätter acceleratorn i fokus och gör det möjligt för deras bolag att hitta rätt typ av investerare. Idag finns över ett tusen bolag och investerare i plattformen. Med ett etablerat investerarnätverk och stärkt likviditet tar man nu ytterligare ett kliv i tillväxtresan och rekryterar Annika Javestad som marknadschef.