Bring löser vardagslogistiken åt små och stora verksamheter i Norden. Vi hjälper dig att effektivt transportera, lagerhålla och leverera. Med ett helhetserbjudande inom paket, gods, termo, lager och bud kan Bring bistå din verksamhet med små och stora uppdrag i Sverige och därifrån till eller från övriga världen. Tillsammans hittar vi den bästa lösningen för er – till er eller direkt till era kunder.

Meny

Bring öppnar dörren med Glue när kunden inte är hemma19.12.2017 09:00 | Pressmeddelande

Rapporter om överfulla utlämningsställen duggar tätt i takt med att e-handeln ökar. Den stora utmaningen är att leverera paket enligt konsumentens önskemål där och då man vill ta emot sin leverans. Efter en pilottest utökar nu smartahem-företaget Glue och logistikföretaget Bring sitt samarbete till en fullskalig utrullning som gör det möjligt att få hem paketet på hallmattan utan att behöva vara hemma.

Älskade stad får Transportföretagens hållbarhetspris20.10.2017 07:10 | Pressmeddelande

• >>