Brynäs IF har en gedigen historia som vi vill värna om samtidigt som vi alltid blickar framåt och ser alla möjligheter som finns med vår fina Monitor ERP Arena.

806 33 Gävle
+46 (0)26-54 46 60

Så hjälper Brynäs IF och En bra start till i samhällsfrågor under Coronakrisen2.4.2020 08:01:00 CEST | Pressmeddelande

Coronakrisen utmanar samhället – och behöver samverkan för att hjälpa till med de situationer som uppstår. Brynäs IF och En bra start samt partners kommer därför arbeta tillsammans med Matakuten och Gävle kommun. — Vår strategi blir att hjälpa och förstärka andra etablerade samhällsaktörer i det de gör, säger Johan Cahling, Brynäs IF:s direktör för varumärke och hållbarhet.

Monitor ERP System ny arenapartner till Brynäs IF – skriver femårsavtal20.9.2019 10:08:10 CEST | Pressmeddelande

Därför kommer Brynäs IF ut till SHL-premiär i uppvärmningströja med riktat budskap: ”Tack till våra partners”14.9.2019 14:45:00 CEST | Pressmeddelande

• >>

806 33 Gävle