Clockwork sätter framtidens karriärer i fokus – utbildningsmässa för vuxna ska bana väg för en bättre framtid.23.1.2024 15:18:24 CET | Pressmeddelande

Clockwork tillsammans med flera framstående utbildningsaktörer, arrangerar i februari en utbildningsmässa i Gävle och Sandviken. Ett växande intresse för studier och de ökade möjligheter till arbete som studier ger ligger till grund för initiativet. Clockwork vill vara en positiv kraft, stödja utbildning och karriärmöjligheter och bana väg för en bättre framtid.

Clockwork stärker jämställdheten inom industrisektorn – succékväll för teknikintresserade tjejer1.12.2023 13:05:35 CET | Pressmeddelande

Clockwork har för andra gången framgångsrikt genomfört en teknikkväll för tjejer, denna gång på Centralhotellet i Tierp. Med ett starkt fokus på att inspirera och locka kvinnor till industrisektorn sammanförde evenemanget ca 50 nyfikna besökare samt representanter från framstående företag, inklusive Atlas Copco, Munters, Tobo Component, Zetterbergs, Alleima, och Habia Cable.

Tre år av Sveriges nöjdaste kunder!29.5.2023 06:00:00 CEST | Pressmeddelande

Med ett kundnöjdhetsbetyg på 75,4 enligt Svenskt Kvalitetsindex senaste mätning tar Clockwork återigen - för tredje året i rad – hem utmärkelsen Sveriges nöjdaste kunder i bemanningsbranschen 2023. Det innebär en ökning med hela två enheter jämfört med förra året, samtidigt som Clockwork tar större kliv framåt än övriga aktörer i branschen och utses också av kunderna till det mest hållbara företaget inom branschen.
  • >>