Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Göteborg i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se

Clockwork växlar upp i expansiva Västerås2.9.2021 08:50:58 CEST | Pressmeddelande

Clockwork har idag lokal närvaro på över 20 orter. Ett av Clockworks många fullservicekontor ligger i Västerås. För att hålla samma utvecklingstakt som resten av staden väljer nu företaget att utveckla verksamheten. Bland annat flyttar Clockwork in i nya och mycket större lokaler och välkomnar ny personal. Västeråsaren Michael Campese får ansvar att driva och utveckla verksamheten lokalt med fokus på hållbarhet och nöjda kunder.
  • >>

Läs mer på www.clockworkpersonal.se