Ekobryggeriet i Sverige AB

Ekobryggeriet AB erbjuder ekologisk dryck under varumärket The DirtWaterFox Brewery. Vi har tagit fram tre smaker av ekologisk läsk; Cola Blanco, Green Apple och Sweet Lemon. Vi har också lagt mycket kraft på att ta fram ett strakt varumärke med attityd; The Dirtwater Fox! Foxen är självständig och oberörd och går sin egen väg utan att bli påverkad av de andra djuren i läskdjungeln! Förutom att driva ett framgångsrikt företag genom att använda den erfarenhet, de kontakter och den kunskap vi har så är vårt mål att hitta nya sätt att ge tillbaka till världen. Vi lever efter devicen “A THIRD TO THE WORLD”. Det betyder att vi ger tillbaka en tredjedel av bolagets vinster till miljön eller människor som behöver hjälp. För oss oss är det en självklarhet att vi som som företagare måste ta ett större större ansvar för att ha en värld kvar att tjäna pengar i. Självklart vill vi tjäna pengar, men inte inte till till vilket pris som helst ! Vi ger en tredjedel av vår vinst till små och och stora organisationer som stödjer sociala -och miljöprojekt miljöprojekt. Vi ser det som som framtidens företagande!