Euro Accident är ett svenskt livförsäkringsbolag med 1,4 miljard kronor i årlig premievolym, 300 000 försäkrade fördelade på 35 000 företag och över 230 medarbetare på kontor i Göteborg, Malmö, Stockholm, Växjö och Örnsköldsvik och en filial i Köpenhamn i Danmark.

Med visionen om en trygg och frisk värld bidrar Euro Accidents försäkringar till att nordiska företag har hållbara medarbetare som kan arbeta och hantera sin tillvaro. Euro Accidents försäkringar distribueras av försäkringsförmedlare och partners till företag och deras medarbetare. Läs gärna mer på euroaccident.se.

Välj främja före härska5.10.2018 16:13:00 CEST | Blogginlägg

Healthy Business fortsätter att växa31.8.2017 07:00:00 CEST | Nyheter

Den 19 oktober möts åter ledare och HR-chefer med ett gemensamt intresse för att skapa mer framgångsrika företag genom hållbara medarbetare på Healthy Business. I år flyttar Healthy Business till Oscarsteatern för att ge plats åt ännu fler. Liksom tidigare bjuds det på en härlig blandning av kunskap, inspiration, underhållning och mingel tillsammans med intressanta talare och fängslande underhållare. Dagen leds av Ola Ahlvarsson, som spanar efter trender, utforskar framtidens tekniska och biologiska möjligheter och lyfter fram goda exempel. Bland talarna finns Cissi Elwin, chefredaktör för tidningen Chef, Johan Staël von Holstein, IT-entreprenör, Anna Bennich Karlstedt, psykolog och författare, Robin Farmanfarmaian, entreprenör inom medicin och Teemu Arina, författare av Biohackers Handbook och pionjär inom upgraded food. Programmet uppdateras löpande på healthybusiness.nu. Under Healthy Business delas även Healthy Business Awards ut till en person, en grupp eller ett företag som gjort